AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

REC: Caràtules i altres complements

Tot sobre les sèries d'anime que hem subtitulat! Sigui quina sigui la teva preferida, en pots parlar aquí!
Respon
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

REC: Caràtules i altres complements

Entrada Autor: znake »

Bé, aquí us aniré deixant les caràtules o galetes que vai fent. També us poso el menú de REC aquí per què segurament heu pasat de llegir-vos la noticia xD

:fletxa: Caràtula de davant (CD)
:fletxa: Caràtula del darrere (CD)
:fletxa: Menú


Si voleu alguna cosa en concreta, ja sigui una caratula en tamany DVD, un menu doble per a posar REC en dos CDs o el que volgueu, digue-ho ^^

PD: (Serp amenaçadora) Si no ho agraïu i paseu del tema ho prendré com una perdua de temps molestar-me a fer tot aixó per a que ningú digui res, i el que pasará és que deixaré de fer coses d'aquestes per els altres. (No us ofengeu, però estar-se 1 hora i més fent una cosa d'aquestes per que no quedi cutre i que després ningú digui res molesta (parlo principalment del menú))
znake l’ha editat per darrera vegada el dia: 17/04/2006 a les 11:32, en total s’ha editat 2 vegades.
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Pujada la caràtula del darrere.
No sabia si pujar-la o no. La vaig fer bastant rapid (comparada amb les altres) i si algú es fixa es poden veure xapuses xD Però ves, per un cop o dos que un es mira la part del darrere d'un CD.. :girant:
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

La del darrere no la puc baixar....diu not foundd i tal xD.
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Ja està solucionat >-<U Som torpes xD
Avatar de l’usuari
Sheikah
Filòleg
Entrades: 207
Membre des de: 10/08/2004 a les 19:30
Ubicació: Barcelona o el poble, Catalunya
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: Sheikah »

Wowoh! M'ho acabo de baixar, i el menú és realment espectacular O__O Les caràtules no crec que les faci servir... O potser sí... la sèrie és realment bona i s'ho mereix, i a més, us han quedat molt bé ><

Serp, suposo que tot plegat ha estat idea teva, no? xD
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

El menú de Shakugan no Shana és més bó, almenys per a mi, però com el traductor ja ho ha com deixat doncs a saber quan ho treurem...

Jo m'encarrego de fer tot el menú amb el photoshop, i el panda amb els programes u///u O sigui que si no fosim dos persoens quedaria una merda xD
a311313
Ocasional
Entrades: 11
Membre des de: 26/06/2006 a les 11:49

Entrada Autor: a311313 »

Bones, una pregunteta que en teniu les caratules de DVD ¿?¿? Jo are les estic fent si algú les vol les possaré al forum.
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Si la vols, la faig. Però demaneu-la, si no no ho faré xD

Vols que la faci?
Visitant

Entrada Autor: Visitant »

XD ya la tinc feta, peró moltes grácies igualment :). Li estic acabant de donar els 4 retocs amb el gimp i de aqui res la tindreu :P
a311313
Ocasional
Entrades: 11
Membre des de: 26/06/2006 a les 11:49

Entrada Autor: a311313 »

Anonymous ha escrit:XD ya la tinc feta, peró moltes grácies igualment :). L´estic acabant de donar els 4 retocs amb el gimp i d´ aqui res la tindreu :P
Aquest era jo que no m´he identificat. Una coseta .. l´anagrama de CatSub el puc fer servir per la portada ¿¿?? si es aixi .. m´ho podries passar ?

Edit: Aqui la teniu ... que us sembla ? :)

Imatge

Per descaregar en gran
http://static.flickr.com/46/175463325_e2297573c0_b.jpg
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sí, clar que pots o.o

Aquí el tens: http://img230.imageshack.us/img230/1151 ... sub3va.gif
Imatge
a311313
Ocasional
Entrades: 11
Membre des de: 26/06/2006 a les 11:49

Entrada Autor: a311313 »

Gràcies ... però li vaig robar de la caratula d´en znake XP, peró ... aixi ja la tinc per si faig un altre :)
Imatge
Avatar de l’usuari
Sheikah
Filòleg
Entrades: 207
Membre des de: 10/08/2004 a les 19:30
Ubicació: Barcelona o el poble, Catalunya
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: Sheikah »

Eps, que xula la caràtula! Molt bon treball, ve de gust fer-la servir i tot!! Cosa que no m'havia passat encara cap vegada :P

Pandet, afegeix-la al menú de Rec ò.ó
Visitant

Entrada Autor: Visitant »

Gràcies, però no crec ke sigui per tant :). estic començant a fer servir programes d´edició de fotografia ... i m´agrada el tema de fer portadetes ja que m´agrada tenir-ho tot ben possadet a l´abitació
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Opino igual, t'ha quedat molt be!! M'encanta! Algun dia hauria d'aprendre a fer servir aquests programes jo tambe, que per lo que veig es poden fer meravelles :lol:
a311313
Ocasional
Entrades: 11
Membre des de: 26/06/2006 a les 11:49

Entrada Autor: a311313 »

x) doncs si en necessiteu cap altre ... i disposso de temps, estic encantat de fer-la :)
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Caràtules i altres complements

Entrada Autor: znake »

Què passa aqui? Panda, perquè no es poden descarregar ni el menu ni les caratules?
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Caràtules i altres complements

Entrada Autor: Ereza »

znake ha escrit:Què passa aqui? Panda, perquè no es poden descarregar ni el menu ni les caratules?
Perquè:

1. Els enllaços utilitzen el format de la versió antiga de CatSub, recorda que vam renovar la web i això ja no tira.
2. Els fitxers no hi són, miraré en alguna còpia de seguretat a veure si hi són.
Imatge
Respon