AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

El mític debat

En línia o no? D'ordinador o de consola? DLC sí o no? Parlem-ne aquí.
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

El mític debat

Entrada Autor: Spike »

Com que veig que aquest fòrum de videojocs està "una mica" apagat, vai a plantejar el mític debat que ja fa uns quants anys que ronda pel món dels videojocs.

Nintendo o Sony??
(Sabem que l'objectiu no és anar sempre amb el més fort, sinó passar-s'ho bé jugant amb el que ens agrada, però algun dels dos sempre ens ho fa passar millor).

Jo dic, Nintendo. Per molt poderós que sigui Sony, crec que l'únic millor que té és que hi ha més jocs de rol, que són els que més m'agraden, tot i que no tinc cap PS. Nintendo pot semblar infantil, però què hi té a veure l'aparença? Sempre m'he divertit més jugant amb els seus jocs. I ara amb la Wii, encara ens ho passarem millor, ja que, a més, ens mourem una mica.
No dic més que si no m'enrotllo massa.

Amb quin us ho passeu millor?
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

NIN-TEN-DO!

La d'hores que he passat jugant a Marios, Metroids, Zeldas... A part de moltíssims jocs més (sobretot de la SNES *-*). No hi ha hagut consola seva que no m'hagi agradat i amb la qual no hagi passat un munt d'hores jugant sense avorrir-me.

Em vaig comprar una PlayStation per jugar només als RPGs de Square-Enix (Final Fantasy VII-IX i Chrono Cross). I sí, està bé, però després d'això, la vaig deixar omplint-se de pols, tant que no sé ni on la tinc xD Sincerament, per fer això que vaig fer jo no val la pena. A més, almenys els Final Fantasy ja estan baixant molt de nivell... Des que se'n va anar el creador de la saga... ~_~

I tinc la impressió que amb la Wii no faltaran jocs de cap mena ò.ó Esperem que sigui així.

PD: Tinc 33 anys al Brain Training i___i
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Uooo XD el brian training ta be o k? Jo tic speran un mmorpg k es el stargate i un k s diu spore (k el fa el sid maiers em sembla, el dels sims que te molt bona pinta).

I evidentment espero la PS3!!! Jo no em fico a favor de cap però la nintendo ja comença a ser una mica infantiloide, el mario esta mes rallat ja que la sopa d'all.
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

wolffan ha escrit:Uooo XD el brian training ta be o k?
Porto 6 dies jugant-hi, i a mi m'agrada... Ara, com a joc per si t'avorreixes a part dels sudokus no serveix gaire. És per jugar-hi 15 o 20 minuts al dia i fins l'endemà, res. La meva edat mental és 30 anys (vaig començar amb 54 >.<).
wolffan ha escrit:i un k s diu spore (k el fa el sid maiers em sembla, el dels sims que te molt bona pinta).
Sips, tothom en diu bondats de l'Spore. Jo estic per comprar-me'l però la meva consciència em prohibeix comprar-lo per a PC, o sigui que quan surti per a Wii ja el compraré llavors *-*
wolffan ha escrit:I evidentment espero la PS3!!! Jo no em fico a favor de cap però la nintendo ja comença a ser una mica infantiloide, el mario esta mes rallat ja que la sopa d'all.
Doncs amb el que van ensenyar a l'E3 em sembla que això d'infantil ho portes clar... Nintendo s'està tornant "mature" i tot... Mira "Disaster" i "Project HAMMER" i després el "Red Steel" d'Ubisoft... >.<

PD: Un altre dels 5 milions xDD Més o menys el que van dir: "Hem contruït una base d'usuaris tan lleial que 5 milions d'usuaris compraran la PS3 sigui el que sigui, fins i tot si la traiem sense jocs". Tracten de burros els seus consumidors xD
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

No cony xD. Ki ta dit k jo la compraria si no hi ha jocs? Perque la vull? Per aprofitar el processador per a fer un missil planetari? xD.
Serà una gran consola amb grans jocs. (spero sino no me la comprare)
L'spore compratel per pc k per wii no crec k surti, hi ha jocs que son dificils de jugar amb consola per molt k el mando sigui el de la wii i son mes de pc.

No se si has vist el video del joc pero tè mol mol mol bona pinta. (i no per grafics)
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

wolffan ha escrit:Perque la vull? Per aprofitar el processador per a fer un missil planetari? xD.
Qui sap, qui sap... >.> xDD
wolffan ha escrit:L'spore compratel per pc k per wii no crec k surti, hi ha jocs que son dificils de jugar amb consola per molt k el mando sigui el de la wii i son mes de pc.

No se si has vist el video del joc pero tè mol mol mol bona pinta. (i no per grafics)
Sips, he vist el vídeo. I si mal no recordo el Will Wright va dir que treurien la versió per a PC i uns mesos després per a la majoria de consoles, i segons va dir ell la Wii li va agradar, o sigui que gairebé segur que hi surt.

Per cert, moltíssima gent ho desconeix, però la Wii també portarà un comandament "tradicional", de manera que qui no vulgui utilitzar el wii-comandament podrà utilitzar aquest. Suposo que moltes companyies optaran per això en jocs multiplataforma ._.
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Doncs l'Spore aquest també surt per la Wii segons la Wikipedia. Però, què representa ser aquest joc?
El que sí que és veritat és que amb la Wii comença una nova era dels jocs, Wolffan compra-te-la home.
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

La nova era?= xDDDD.
No hem feu riure ara els de nintendo es pensaran que han inventat el mon del videojoc no fotem. I no conformes amb això el volen reinventar xD.
Me parto.
Com ja he dit hi ha jocs per pc, (shoters, estrategia, etc..) spore és un joc d'estratègia on tu des d'un organisme unicelular evoluciones (a cada pas tries una nova millora de pell, mes braços 7,8,9... 12 ulls etc...) i aixi fins obtenir una ciutat, evolucionar fins a conquerir planetes i etc...). A part els grafics de pc son molt millors que els que tens a la tele de la consola, està clar que ara m'haure de comprar una super tele per poder veure el joc de forma mig decent que amb un pc ja ho tinc.

(PD: no em feu mol de cas k stic am els examens i m'exalto).
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Atenció que animarem una mica el debat amb aquesta gran consola!!! Aqui teniu la PS3!!!
Toma ia
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Psé...
No se suposa que una consola només serveix per jugar a jocs? A que venen tantes coses pel mig? Què millor que una consola que només serveix per jugar, feta únicament i exclusivament per un sol objectiu, com així ho fa Nintendo. Després ens diran que la PS3 ha de substituir als ordinadors (que de fet això diu Sony) i si després el vols ampliar, com ho fas? Et compres la PS4 juas juas juas.
Deixant de part les qüestions tècniques, a qui se li acut seguir amb el mateix comandament durant 3 generacions? Almenys el podrien fer una mica més ergonòmic, que l'actual no ho és gens. I després li fiquen un "sensor" de moviment intentant imitar el de la Wii, però així a simple vista no li veig gaires aplicacions.
A més, haver de pagar 879.99 € segons la pàgina aquesta que ens diu el Wolffan per una màquina així, no sé que vols que et digui. La Wii no passarà de 200.
Per cert, calen tants gràfics per passar-s'ho bé?
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

EL mando de la ps va de muerte, jo me pasat infinites hores seguides i l'unic que em feien mal eren els ulls xD. Jo el trobo un mando excelent (je jugat a la 64 i era una merda el mando de incomode, el de la xbox (la 1a) tampoc és que fos molt còmode. No se com sera el de la wii pero per mi que jugar amb un rectangle (un pal) per als jocs aixi de moviment molt wapo pero per als jocs normals ja tindras k fer servir l'altre...uix...
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:No se suposa que una consola només serveix per jugar a jocs? A que venen tantes coses pel mig? Què millor que una consola que només serveix per jugar, feta únicament i exclusivament per un sol objectiu, com així ho fa Nintendo. Després ens diran que la PS3 ha de substituir als ordinadors (que de fet això diu Sony) i si després el vols ampliar, com ho fas? Et compres la PS4 juas juas juas.
De fet, Sony va dir "Fins ara, si volies una consola només per jugar, et compraves la PS2. Ara ja no tindràs aquesta opció"... xD
Spike ha escrit:Per cert, calen tants gràfics per passar-s'ho bé?
No, de fet si posessin la PS3 amb els mateixos gràfics que la 2 estic segur que una bestiada de gent se la compraria... Perquè així ja té la Play més nova (wow) xD

[quote="wolffan"Jo el trobo un mando excelent (je jugat a la 64 i era una merda el mando de incomode[/quote]
No t'ho negaré pas. Al cap i a la fi, es podien haver estalviat mig mando, que la creueta no servia per a res xD
wolffan ha escrit:No se com sera el de la wii pero per mi que jugar amb un rectangle (un pal) per als jocs aixi de moviment molt wapo pero per als jocs normals ja tindras k fer servir l'altre...uix...
Això depèn de com s'ho currin els programadors. El que sí que és cert és que com juguis molt potser acabaràs amb mal de braços xDD
Per cert, no seria un quadrat, en tot cas seria un hexaedre amb les puntes llimades i una mica ergonòmic... >.> Això sí, diuen que pesarà com una DS, que em sembla bastant ._.
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Ereza ha escrit: Per cert, no seria un quadrat, en tot cas seria un hexaedre amb les puntes llimades i una mica ergonòmic... >.> Això sí, diuen que pesarà com una DS, que em sembla bastant ._.
xD anunci: Amb la wii no nomes podras jugar!! També sera = que anar al gimnas!! (això si que és publicitat agressiva).

Conyes a part potser compro la wii i la ps3 perque comentant amb un company segur que ps3 treura coses molt wapes, l'estem criticant i encara no l'hem vist!!! Això ja és lo ultim (el mateix passa am la wii).
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

El Wii-comandament no pesarà tant com una DS, si és el que vols dir, segons se llegeix a N.Acción, serà certament lleuger. Dependrà de la força de cadascú... I, per cert, més valdrà que tinguem a punt un bon carregador de piles amb piles (òbviament) ja que va amb piles, un avantatge, ja que si es mor a mitja partida se li canvies les piles i prou, perquè si no en necessitaries un altre de Wii-comandament.
Jo també em vull ficar fort viciant-me a la Wii, weeee! Si és com anar al gimnàs, per mi, benvingut sigui.
Per cert, com més llegeixo sobre la Wii, més ganes tinc de ser al novembre. Arghh, que arribi ja el novembre!!
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

wolffan ha escrit:l'estem criticant i encara no l'hem vist!!! Això ja és lo ultim (el mateix passa am la wii).
Jo no sé tu, però jo he vist "Giant Enemy Crabs based on Japanese history" (Genji 2) i "Mec mec mec meeeecs" (Gran Turismo HD), i sincerament, em semblen una merda xD
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Ereza ha escrit:"Mec mec mec meeeecs" (Gran Turismo HD), i sincerament, em semblen una merda xD
Pensava que et referies a un joc de pingu.. o.o I això d'HD? És un campionat pels lavabos?

A mi m'agradava Gran Turismo (de la play normal >.>), però.. ó.ò No em fa cas quan li dic que giri, gira com vol i el que vol >.>

Ja t'ensenyaré jo una bona consola sense necesitats de grafics bons >_<
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Parlant del Gran Turismo.
La gent en deie moltes meravelles del GT3, i jo un dia, amb la ps2 de ma germà (que no viu a casa meva), per fi vaig tenir l'oportunitat de probar-lo. Ja em veies a mi allà il·lusionat per a poder provar aquell gran joc, però quan el vaig veure... l'opinió de la gent em va caure per terra i més avall, sí que és un joc bo, però que té d'especial respecte qualsevol altre joc de cotxes? Res. Em va decebre, la veritat (si almenys no l'haguessin alavat tant).
Minuts després em va passar exactament el mateix amb el també alavat per l'opinió pública Tekken.
Després d'això vaig veure que hi ha gent que valora els jocs sense criteri i que no els he de fer cas fins que no els provi personalment (per culpa d'això ja no tinc cap ganes de probar el GT4).
I això és el que passa amb els jocs de Nintendo, l'opinió pública els jutja pel seu aspecte i els critiquen sense haver-los provat.
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Si voleu veure els trailers i aquestes coses dels ultims jocs de totes les consoles i a vegades el "making off" o alguna petita explicació el "behind the escenes" o simplement una grabació del joc amb algun dels creadors que juga:
http://www.gametrailers.com/
ta força bé.
Avatar de l’usuari
Sheikah
Filòleg
Entrades: 207
Membre des de: 10/08/2004 a les 19:30
Ubicació: Barcelona o el poble, Catalunya
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: Sheikah »

Ups, sento interrompre però és que no m'he pronunciat...

NINTENDO

Indubtablement. Sempre he estat de nintendo. Els gràfics són prou bons, però sobretot diria que té els jocs més jugables... i els més carismàtics per mi, tot s'ha de dir. Vale que les altres consoles sempre tenen coses bones, però si haig de triar (i val a dir que no compraré gaire cosa més perquè els preus de les consoles ja són massa cars per a mi), trio Nintendo.
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Ben fet, un ha de decidir sense importarli el que diguin (com jo :P).
No critiquem les persones per tirar (per gustos persones :O).
Jo només critico als que critiquen jajaja. (a mi mentre em deixin fer una partideta am la consola no em queixo :girant: ).
Respon