AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Les vostres col·leccions!

En línia o no? D'ordinador o de consola? DLC sí o no? Parlem-ne aquí.
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: shaidarol »

Bah, sense cap joc de la Playstation això no es cap colecció...












































:malvat: :malvat: :malvat: :malvat: Es conya xD Peaso coleccio que tens
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Ereza »

shaidarol ha escrit:Bah, sense cap joc de la Playstation això no es cap colecció...
Eh, que en tinc un! El que passa és que ni l'he posat. En el seu temps em vaig gastar 15.000 peles per aconseguir-lo ja que a Europa no va sortir. És el Final Fantasy Chronicles, crec que es deia, i té els "remakes" del Chrono Trigger i el Final Fantasy IV. Però donada la poca qualitat dels remakes i que ja no tinc la PSX, vull vendre'l. El que passa és que no en trobo les instruccions i sense instruccions el vendria per una merda. I fins que no les trobi, allà es quedarà... xD
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: znake »

Jo en tinc, però tots son pirates xD
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Ereza »

znake ha escrit:Jo en tinc, però tots son pirates xD
El cas de la serp és impressionant... Dius: bé, deu tenir alguna demo o alguna cosa cutre original, però no, RES xD
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: znake »

Ereza ha escrit:
znake ha escrit:Jo en tinc, però tots son pirates xD
El cas de la serp és impressionant... Dius: bé, deu tenir alguna demo o alguna cosa cutre original, però no, RES xD
Si, crec que tenia alguna, però potser l'he tirada. Total, pels jocs que hi haurien.. De futbol o de cotxes..
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Spike »

:-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_
Impressionant, gegant, enorme, sublim!!! Quina peazo col·lecció quan està tota junta (i encara incompleta)!
Panda, si no has escrit a la paret que si no hi ha l'armari és que la tinc jo, ja tardes, que vinc i agafo l'armari sencera.

P.D.: Perquè no em decideixo a entrar i regirar coses per eBay?
P.D.2: Quan hi pensi ficaré la col·lecció DS.
P.D.3: Shai, a què ve tant d'espai en blanc al teu missatge? (Si hi ha una imatge no em surt)
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit::-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_
Impressionant, gegant, enorme, sublim!!! Quina peazo col·lecció quan està tota junta (i encara incompleta)!
Panda, si no has escrit a la paret que si no hi ha l'armari és que la tinc jo, ja tardes, que vinc i agafo l'armari sencera.
Va, home, va, que ja te la deixaré tocar :haha: :haha: :haha:
I et puc deixar els jocs... Però sense caixes, que només de mirar-les ja s'espatllen :plora:
Spike ha escrit:P.D.: Perquè no em decideixo a entrar i regirar coses per eBay?
Fes-ho, sempre hi ha alguna ganga, perquè la gent no es refia dels que tenen 0 vots. La gràcia està a veure qui té realment interès per vendre-ho i qui no, i si hi pots confiar. I sempre buscar la manera de pagar amb què sigui més improbable que t'estafin.
Spike ha escrit:P.D.2: Quan hi pensi ficaré la col·lecció DS.
Ja tardes :fuet:
Spike ha escrit:P.D.3: Shai, a què ve tant d'espai en blanc al teu missatge? (Si hi ha una imatge no em surt)
És perquè no es vegi el que hi va a sota, i sembli que va de debò. Tot i que jo també pensava que hi havia una imatge xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Ereza »

Avui se m'ha acudit calcular quant costaria la meva col·lecció, si vengués tots els jocs per separat (perquè junts sempre el preu obtingut és més baix). Serien ni més ni menys que 4565€! Hi falten algunes coses però per aquí anirien els trets. Això sí, el preu que vaig pagar en el seu dia per molts jocs va ser molt superior al que els vendria ara. També hi ha casos al contrari, però són pocs. Òbviament també compto les consoles i accessoris.

El total dividit per consoles aniria així, ordenant-ho:

1. SUPER NINTENDO: 1515€
2. GAME CUBE: 930€
3. NINTENDO 64: 775€
4. WII: 425€
5. GAME BOY: 250€
6. NINTENDO DS: 240€
7. NES: 175€
8. GAME BOY ADVANCE: 150€
9. GAME BOY COLOR: 80€
10. GAME&WATCH: 15€
11. PLAYSTATION: 10€

Més o menys estan ben ordenades, en les que més m'he gastat són les que més m'agraden :-D

I per 5000€ no em desfaig d'aquesta col·lecció ni boig! :malvat:
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Spike »

Ereza ha escrit:I per 5000€ no em desfaig d'aquesta col·lecció ni boig! :malvat:
Te n'ofereixo 5001.

Quina feinada a calcular tot això. Més viciar-te a la col·lecció i menys admirar-la :fuet:
Si em fiqués a calcular ja sé segur que la Cube sortiria la primera, a més, els preus serien més alts ja que la gran majoria dels meus jocs/consoles/accessoris són comprats a la botiga a primera mà.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:
Ereza ha escrit:I per 5000€ no em desfaig d'aquesta col·lecció ni boig! :malvat:
Te n'ofereixo 5001.
No cola xD
Spike ha escrit:Si em fiqués a calcular ja sé segur que la Cube sortiria la primera, a més, els preus serien més alts ja que la gran majoria dels meus jocs/consoles/accessoris són comprats a la botiga a primera mà.
Jo he comptat el valor pel que EM PAGARIEN, no pel que m'ha costat, que si bé últimament agafo gangues, en tinc bastants que són comprats nous en el seu moment i que ara no valen una merda :-(
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Ereza »

Per cert...
Spike ha escrit:Imatge
Aquest Secret of Mana és PAL Espanya? És que l'únic que tinc vist és el que té la caixa verda, que és PAL Holanda amb les instruccions fotocopiades en castellà, i era el que venien al Corte Inglés en el seu dia. Però com que ha passat amb altres jocs, imagino que també hi deu haver la versió 100% en castellà.

Si és així encara té més mèrit tenir-lo, te'l robaré :-)_ :-)_ :-)_
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Spike »

Bona pregunta. Ara mateix no ho sé. Ja ho miraré quan pugui i hi pensi. El que no recordo és si porta instruccions, que jo diria que no. Em va costar 30 o menys i va ser la primera compra d'eBay a l'època moderna (època moderna = finals 2004; feia anys que no hi comprava llavors).
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:Em va costar 30 o menys i va ser la primera compra d'eBay a l'època moderna (època moderna = finals 2004; feia anys que no hi comprava llavors).
Vés i busca'l a aquest preu, ara! Com han pujat els preus els últims anys... :molttrist:
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Spike »

Per fi arriba la col·lecció de la DS!

Imatge

I properament l'última, la Wii.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:Per fi arriba la col·lecció de la DS!

Imatge

I properament l'última, la Wii.
Uóóóó!!! Te'n robaré uns quants :malvat: :malvat: :malvat:

No, en sèrio, m'agradaria jugar el New SMB, el Children of Mana (tot i que jo tinc l'original :malvat:) i el Zelda. Del Metroid no n'estic tan segur perquè diuen que no val gaire la pena.

A la serp li agrada la DS blava... xD

Per cert! Em recomanes els Castlevania? (en general) És que recordo que fa anys en vaig provar un en un emulador durant 5 minuts (potser era el Super Castlevania IV, però ni idea) i no em va agradar gens. Però sempre penso que ja que tothom en parla tan bé, potser valdria la pena donar-li una oportunitat... I com que diuen que són estil Super Metroid (de fet, del gènere, en diuen "Castletroid" o "Metroidvania" xD), és molt probable que m'agradin...
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Spike »

Ereza ha escrit:el Children of Mana (tot i que jo tinc l'original :malvat:)
L'original? Defineix original en aquest cas.
Ereza ha escrit:Per cert! Em recomanes els Castlevania?
Sí. Si dissabte toca viciada ja te'l deixaré provar. És molt bonic, a l'estil Metroid com dius tu. El mode història de l'1 s'acaba amb 10 hores, el 2 encara està per començar.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:
Ereza ha escrit:el Children of Mana (tot i que jo tinc l'original :malvat:)
L'original? Defineix original en aquest cas.
El Mystic Quest de Game Boy, aka Seiken Densetsu 1. El Children of Mana n'és un remake.
Spike ha escrit:
Ereza ha escrit:Per cert! Em recomanes els Castlevania?
Sí. Si dissabte toca viciada ja te'l deixaré provar. És molt bonic, a l'estil Metroid com dius tu. El mode història de l'1 s'acaba amb 10 hores, el 2 encara està per començar.
No crec que toqui viciada per la meva part, segur que la serp no en tindrà ganes :( Però ja me'l deixaràs provar :-)_
Imatge
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: shaidarol »

Spike ha escrit:Per fi arriba la col·lecció de la DS!

Imatge

I properament l'última, la Wii.
Jo ara m'he comprat la tarja pirata per poder grabar-hi jocs, realment n'hi han de molt bons per la DS (al contrari que per la wii...), quin vici!

Per cert, al pokemon perla s'hi pot jugar online? Que també me l'he gravat i crec que la serp hi jugava... Em sembla que tinc el zafiro jo per aixo, no l'he provat encara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Ereza »

shaidarol ha escrit:Jo ara m'he comprat la tarja pirata per poder grabar-hi jocs, realment n'hi han de molt bons per la DS (al contrari que per la wii...), quin vici!
Home, la DS ja té els seus anyets, la Wii només un, però tot i així té força joies. Crec jo, vaja.

Però on estigui la SNES... :malvat:
shaidarol ha escrit:Per cert, al pokemon perla s'hi pot jugar online? Que també me l'he gravat i crec que la serp hi jugava... Em sembla que tinc el zafiro jo per aixo, no l'he provat encara
El Zafiro no serveix de res, és d'Advance, crec xD Amb el Perla i el Diamante sí que els pots interconnectar on-line, però no sé què es pot fer.

PD: No es diu targeta pirata, és una targeta per posar-hi còpies de seguretat, home! No siguis il·legal!
PD 2: Jo en vull una.
PD 3: Per usar-la amb finalitats legals.
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Spike »

Ereza ha escrit:El Mystic Quest de Game Boy, aka Seiken Densetsu 1. El Children of Mana n'és un remake.
:-O :-O Primera notícia que en tinc.
shaidarol ha escrit:Per cert, al pokemon perla s'hi pot jugar online?
Que jo sàpiga només es poden intercanviar pokémons i fer lluites. Tot i que, de fet, encara no he començat el joc.
Ereza ha escrit:Home, la DS ja té els seus anyets, la Wii només un, però tot i així té força joies. Crec jo, vaja.
Només cal veure que en un any ja tinc 16 o 17 jocs (ja els ficaré), més de la meitat dels que tinc per la Cube que ja té 5,5 anys.
Ereza ha escrit:PD: No es diu targeta pirata, és una targeta per posar-hi còpies de seguretat, home! No siguis il·legal!
PD 2: Jo en vull una.
PD 3: Per usar-la amb finalitats legals.
Diuen que faran la targeta oficial de Nintendo per la DS. Es tracta d'una targeta normal de DS amb una ranura per ficar-hi una mini-SD. Sí, oficial de Nintendo.
Imatge
Respon