AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Gangues de Merchandising

Parla de qualsevol tema relacionat amb el manga o l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Gangues de Merchandising

Entrada Autor: znake »

Vam entrar per casualitat a una botiga que tenia de tot una mica de coses frikis, i sense tenir l'intensió de trobar cap figureta, em trobo que hi havien unes de Full Metal Panic. Lo millor és que li comento al Panda i el venedor em diu que ho han rebaixar a 5 euros, de 20 que costava! Em vaig comprar els dos que hi quedaven, un de l'Edward i un altre de la armadura, la que faltava era la noia u.u Que hi farem.
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Gangues de Merchandising

Entrada Autor: Ereza »

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
anuskyna
Entusiasta
Entrades: 115
Membre des de: 09/09/2007 a les 13:33
Sexe:
Edat: 29

Re: Gangues de Merchandising

Entrada Autor: anuskyna »

Ereza ha escrit:Imatge

Jajajaja!!

Podries dir quina botiga és o alguna cosa més també xD
Imatge
.tanakame. <3
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Re: Gangues de Merchandising

Entrada Autor: shaidarol »

Emm.... no és per res però les figures de FMA em van costar 4€ al salo del manga xD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Gangues de Merchandising

Entrada Autor: znake »

Les de 13-15cm? o.o

Doncs que estrany, perquè qualsevol merda figureta al Saló costa 7 euros mínim.
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Gangues de Merchandising

Entrada Autor: Ereza »

Aquestes figures el més normal és que al Saló costessin uns 30-40€ xDD

Aquest any preguntaré per un Chrono Trigger en algun stand de videojocs :haha: :haha: :haha: :haha:
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Gangues de Merchandising

Entrada Autor: Spike »

znake ha escrit:Vam entrar per casualitat a una botiga que tenia de tot una mica de coses frikis, i sense tenir l'intensió de trobar cap figureta, em trobo que hi havien unes de Full Metal Panic. Lo millor és que li comento al Panda i el venedor em diu que ho han rebaixar a 5 euros, de 20 que costava! Em vaig comprar els dos que hi quedaven, un de l'Edward i un altre de la armadura, la que faltava era la noia u.u Que hi farem.
Edward? Armadura? Full metal panic? Això no quadra...
Jo ja me les vaig comprar l'any passat. El curiós és que el venedor em va entendre malament i em va donar dos armadures (és a dir, Alphonse), però la serp se'n va adonar abans que jo i el vaig anar a canviar.
Ereza ha escrit:Aquest any preguntaré per un Chrono Trigger en algun stand de videojocs :haha: :haha: :haha: :haha:
No el trobaràs :malvat: . Bé, jo buscaré un Terranigma.
Per cert, l'any passat al Saló vaig veure uns quants Dragon quest V. No sé perquè no m'hi vaig interessar.
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Gangues de Merchandising

Entrada Autor: znake »

Spike ha escrit:Edward? Armadura? Full metal panic? Això no quadra...
Lapsus >.> Full Metal Alchemist
Spike ha escrit:El curiós és que el venedor em va entendre malament i em va donar dos armadures (és a dir, Alphonse), però la serp se'n va adonar abans que jo i el vaig anar a canviar.
Ah, si? o.o
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Gangues de Merchandising

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:
Ereza ha escrit:Aquest any preguntaré per un Chrono Trigger en algun stand de videojocs :haha: :haha: :haha: :haha:
No el trobaràs :malvat: .
No és la meva intenció comprar-lo a especuladors, si pregunto serà només per enfotre-me'n a la cara del preu que em dirà xD
Spike ha escrit:Bé, jo buscaré un Terranigma.
Jo en busco un, perquè el meu té la caixa bastant xunga (està desenganxada d'un costat i com si l'haguessin mullat), però ja et dic, o el compro per eBay o per EOL, però res de botigues físiques ni especuladors del Saló, els tios ja saben que si aquests jocs es venen a eBay per 60€ ells en poden demanar 100€ i potser algú pica.
Imatge
Respon