AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Les vostres col·leccions!

En línia o no? D'ordinador o de consola? DLC sí o no? Parlem-ne aquí.
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Spike »

Ereza ha escrit:
Spike ha escrit:2) Vaig deixar el ToP a algú a qui fa més d'un any que no veig i no sé si tornaré a veure, l'hauré de buscar per eBay o si no: Panda, si trobes un cartutx de ToP al Cash me'l compres!! Ja et donaré interessos si vols.
Uf, em sembla que et sortirà més a compre buscar-lo per l'eBay, potser el trobes més barat, perquè pels Cash els de GBA pelats acostumen a costar 15€. I amb caixa, entre 30 i 35. Per sort vaig trobar el meu ToP complet per 21€ si mal no recordo. Si de cas digue'm un preu màxim i si el trobo te'l compro (sense interessos, home, encara que siguis ric tampoc cal explotar-te xD).
Per 15 cartutx pelat em sembla bé. De fet, encara no he començat a buscar-lo, sóc vago.
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Spike »

Una altra col·lecció: avui és el torn de la grandiosa SNES.

Un dia, de pura casualitat, vaig saber que un amic es venia la seva SNES. Jo m'hi vaig interessar i me la va vendre. Al principi només tenia uns 5 jocs. La col·lecció va estar un munt d'anys parada fins que vaig decidir ampliar-la per eBay; gràcies a això he anat aconseguint una col·lecció de relíquies de la SNES.

Imatge

Vull un adaptador NTSC més competent que el meu!! Panda, te'l robaré! Per cert, ara que tens la Super Famicom, em vens el teu adaptador??
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:Imatge
Quants must-have... :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_
Spike ha escrit:Vull un adaptador NTSC més competent que el meu!! Panda, te'l robaré! Per cert, ara que tens la Super Famicom, em vens el teu adaptador??
No xD La SFC no funciona amb les meves teles (són de l'any de la perala i no agafen 60 Hz), així que tiro d'adaptador xD Igualment, el segueixo volent per jugar als cartutxos de la SNES americana (vull aconseguir un Chrono Trigger, un Final Fantasy III i un Super Mario RPG, que els que tens tu són "baratijas" :malvat:).

Del que tens, fa temps que busco el SoM, l'All-Stars amb caixa i l'Illusion of Time (òbviament amb caixa). M'he proposat de completar tots els que tinc en només cartutx, a ser possible amb la versió "cara" (o sigui, no Nintendo Classics), i de no comprar cap més cartutx pelat llevat d'autèntiques gangues. Volia adquirir un Satellaview per frikisme pur i dur, amb algun joc estrany, però la serp m'ha fet desistir perquè no vol que em gasti uns 150€ :molttrist:

Per cert, precisament fa uns dies em vaig adonar que no tenia el Super Mario World :shock: L'havia tingut però el devia deixar :molttrist: L'hauré d'aconseguir... Amb caixa, és clar. Ja que estem, tampoc aniria malament un All-Stars + World amb caixa, que només va sortir amb caixa al Regne Unit.

Ah, Spike, tu no ho deus saber, oi? Es veu que del Super Metroid van sortir dues edicions, una amb caixa petita com la que tens tu i l'altra amb caixa gran tipus Secret of Evermore, amb guia. El que no sé és si aquesta va sortir a Espanya (al Regne Unir seguríssim), perquè no l'he vist mai i la busco (aquests últims dies tinc mono de Super Metroid, quins records de la meva infància... :enamorat:)

En fi, si algun dia trobo un adaptador per algun Cash te'l compro, fa poc en vaig comprar un per 3€, però era un Honey Bee (no suporta cap joc amb xip especial), vaig pensar a vendre-te'l, però com que estava tan "capat", el vaig revendre per eBay per 22€ :malvat:

Per si t'interessa, el que tinc jo és un Fire, que és la millor marca que hi ha. Després ve l'Universal Adaptor, que és el que tens tu, i finalment el Honey Bee. N'hi ha algun altre, però no me'n recordo.

PD: Quin rotllo que he pegat.
PD 2: Et falta un Yoshi's Island, els Donkey Kong Country i el Terranigma! Tots són mítics!
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Spike »

Bé, jo abans comprava els que volia, sense tenir en compte si portaven caixa o no. Ara, amb el nivell de frikisme augmentat, sí que prioritzo que estiguin complets.

El Terranigma fa temps que el busco. En vaig trobar un a l'eBay, però al cap de poc el venedor va retirar el producte :plora: . I en vaig trobar un altre al Saló per 80€ :shock: . Espero trobar-ne un a bon preu algun dia.

Els DK Country me'ls baixo per la Wii, de moment no els busco per la SNES, però suposo que els acabaré tenint.

El Super Metroid amb caixa gegant, uóóó. Per cert, et repto que te'l passis sense morir cap cop.

Demà posaré una altra col·lecció.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:El Terranigma fa temps que el busco. En vaig trobar un a l'eBay, però al cap de poc el venedor va retirar el producte :plora:
Això vol dir que algú li va oferir força i el va retirar. Un ho acaba de fer amb un Secret of Mana i un Zelda complets que seguia, i ràpidament li he enviat un missatge dient que per quant l'ha venut, que si cal li pago més xD Porto molt de temps buscant un SoM com perquè el vengui ara :plora:
Spike ha escrit:I en vaig trobar un altre al Saló per 80€ :shock: . Espero trobar-ne un a bon preu algun dia.
Pels fòrums de videojocs, a les seccions de compra-venda, és possible que en trobis algun per 50-60€, suposo, però no per menys. El meu el vaig aconseguir farà anys al mercat de Sant Antoni, i no em va costar pas gaire, però clar, llavors eren els temps en què la SNES acabava de morir i els jocs sobraven. Ara els pocs que queden estan especulats al màxim.
Spike ha escrit:El Super Metroid amb caixa gegant, uóóó.
Bé, segons m'han dit només va sortir al Regne Unit, amb caixa gegant. A EOL n'hi havia un que el venia, però 55€ és car tenint en compte que estava la caixa una mica fotuda. Òbviament, com totes les caixes grans, portava una mega-guia.
Spike ha escrit:Per cert, et repto que te'l passis sense morir cap cop.
És impossible! El bitxo lleig de Maridia sempre em mata! :plora:
Spike ha escrit:Demà posaré una altra col·lecció.
La de PS3? :shock: :shock: :shock:
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Ereza »

Per cert, almenys el Terranigma espanyol no és tan buscat com l'australià: http://cgi.ebay.es/SNES-SUPER-NINTENDO- ... dZViewItem
Imatge
Avatar de l’usuari
Àlarik
Ocasional
Entrades: 10
Membre des de: 18/09/2007 a les 14:54
Ubicació: Barna City
Edat: 38

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Àlarik »

Ereza ha escrit:Nintendo 64
(...) però aquesta consola no és pas cap prioritat ni té gaire d'especial.
Discrepo enormement, de fet tot i no ser un gran fan de nintendo (em tira més Sega), considero la Nintendo 64 una de les consoles més glorioses (sinó la que més) que s'han creat mai: va marcar el camí a seguir amb les 3D, van sorgir del no-res gèneres nous (mario 64 en les plataformes, Goldeneye amb els shooters sigilosos), i tant Nintendo mateixa com Rare la van forrar d'obres imprescindibles com Conker, els dos Zeldas, Jet Force Gemini, Banjo Kazooie, els marios... i una llista inacabable; de fet, trobo que cuasi tot el que s'ha fet en gamecube (i en xbox i ps2) no es més que rèpliques del camí que va obrir Nintendo 64.

Només la meva opinió naturalment, a vere si faig foto de la col·lecció, que gràcies a ebay ha augmentat molt i fa mandra xD
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Ereza »

Home, ho dic en la meva opinió personal. Potser quant a història la SNES ha estat la més "normaleta" perquè no va innovar massa, però per a mi sempre serà la millor. La N64 i la NES potser són les que menys m'atreuen des del punt del col·leccionisme, però és que la veritat és que tampoc les he descobert gaire.

I home, el món dels videojocs és un evolució-copia-copia-copia-evolució-copia-copia-copia, és a dir, que algú millora una cosa o aporta idees noves i la resta ho adapten, algú altre inventa una altra cosa i la resta també s'ho copia... El que funciona, tothom ho agafa. Si no, mira el tema de la Wii, si triomfa estic segur que les properes consoles tindran sensor de moviment (però de veritat, no allò de la PS3).

PD: Benvingut ^^ Vinga, que volem veure col·leccions :enamorat:
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Spike »

Mira què he trobat: http://www.niponia.net. Hi ha jocs de la Super Famicom complets per menys de 30€, entre els quals FFV, FFVI i Chrono Trigger.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Ereza »

Si vols un consell, no hi compris res, és car.

Hi ha una botiga d'eBay molt millor. Ara la busco.

EDIT: http://stores.ebay.es/toysonlinehk

És a qui li vaig comprar el SO, TOP, SD3 i BL. Tot són gangues, si li fas una "millor oferta" per un 66% del preu és gairebé segur que te l'accepta.
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Spike »

Uóóó, no creia que hi hagués gent que en tingués tants i tant barats! M'he l'hauré de mirar millor quan tingui temps, segur que algun cau.

I aquí la col·lecció del dia: per ordre cronològic ara toca la N64.
Me la vaig comprar al Carrefour (o crec que encara es deia Pryca) de Lleida, amb el pack del Mario 64. Al primer dia vaig tenir greus problemes per veure-la a la tele, encara no coneixia que tot el que entra per l'euroconnector no es busca per les freqüències dels canals. Vaig tardar més d'una hora en descobrir que havia de ficar el canal d'entrada externa, que tampoc el coneixia.
La col·lecció és petita però bona, el meu pressupost en aquella època era molt baix i encara avui no he représ l'ampliació de la col·lecció, però està pendent.

Imatge

Pròximament la meva col·lecció més gran: la Cube.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:Al primer dia vaig tenir greus problemes per veure-la a la tele, encara no coneixia que tot el que entra per l'euroconnector no es busca per les freqüències dels canals.
:haha: :haha: :haha:

Per cert, tot el que tens són mites! :-)_ Jo fa temps que busco un Yoshi's Story :molttrist:
Imatge
Avatar de l’usuari
Àlarik
Ocasional
Entrades: 10
Membre des de: 18/09/2007 a les 14:54
Ubicació: Barna City
Edat: 38

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Àlarik »

Doncs si, ara hi han mossegades per a aconseguir un Paper Mario o un Banjo Tooie, jo fa temps que intento aconseguir aquest últim a bon preu, pero sempre està cotitzat pels núbols a ebay :plora: (almenys no tant com el conker)
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Ereza »

Jo no tinc gaire interès en la N64, per això no m'hi escarrasso gaire, però un dels trucs per aconseguir-los més barats és comprar packs, quedar-te els jocs que vulguis i la resta vendre'ls per separat. L'altre és comprar als que tenen 0 vots, ja sigui quedant en persona o segons vegis preguntant al comprador, si veus que respon com cal, és molt probable que t'ho enviï.
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Spike »

Jo el Banjo Tooie me'l vaig comprar al dia que va sortir a la venta, uns dies abans de l'11-S.
El Paper Mario, després de molt temps buscant-lo, el vaig aconseguir trobar al Saló de l'any passat. Valia 60€, però bé, era el preu més baix per aquest joc que havia trobat mai. Dos anys abans també al Saló, n'hi havia dos per 90€, però d'aquests vaig passar.
El Yoshi's story recordo que me'l vaig comprar al mateix dia que la N64, no sabia quin altre joc triar i vaig agafar aquest.

P.D.: S'entén Saló del Manga, és clar.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:Valia 60€.
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Jo a aquest preu no el compro ni que porti un altre joc de regal xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Spike »

Ereza ha escrit:
Spike ha escrit:Valia 60€.
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Jo a aquest preu no el compro ni que porti un altre joc de regal xD
És a dir, mai més compraràs un joc nou.

Jo si fa temps que en busco un i quan el trobo està en perfecte estat i val fins a 60: cap a casa.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:
Ereza ha escrit:
Spike ha escrit:Valia 60€.
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Jo a aquest preu no el compro ni que porti un altre joc de regal xD
És a dir, mai més compraràs un joc nou.

Jo si fa temps que en busco un i quan el trobo està en perfecte estat i val fins a 60: cap a casa.
Home, depèn. Els jocs nous quin remei, s'han de comprar a 60€, o a 55€ o així si els trobes per eBay precintats. El que volia dir és que per un Paper Mario de segona mà, per més bé que estigui, no pagaria 60€. Per altres jocs, depenent de quin sigui, sí, i més i tot.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Ereza »

Bé, actualitzo, que ja toca, i més després de desembutxacar-me més de 700€ en una col·lecció (tot i que més de la meitat la revendré).

Primer que res, la col·lecció de NES amb l'última adquisició, la Zapper, amb caixa i instruccions per 20€... Ja he matat ànecs! :lol:

Imatge

La Super Famicom amb un joc més, el Final Fantasy V, procedent del lot de jocs comprat:

Imatge

La col·le de SNES, incrementada en una consola (procedent un cop més dels Encants, l'hauré de vendre, que tantes no pot ser bo :haha: ), i decrementada en nombre de cartutxos pelats. I... Amb la nova Super Scope!! Perfecta, com nova, per 50€ (incloent el Yoshi's Safari i el Battleclash perfectes també):

Imatge

I ara, les caixes. Tot està complet menys el Donkey Kong Country 3 que li falten les instruccions, i el Megaman X que segueix estant sense cartutx. Destacar les noves adquisicions del fons, tret del Secret of Evermore, la resta estan en alemany, però com que són tan estranys, me'ls quedo per frikisme xD

Imatge

La N64 ha estat la que s'ha vist més incrementada en nombre de jocs, tots complets menys el Bomberman que no té instruccions (a aquest tinc ganes de jugar-hi, és un record de la infància):

Imatge

I per últim però no menys important, les dues últimes adquisicions de GameCube, joies a 35€ cadascuna (em feia mandra fer foto de tota la col·lecció):

Imatge

Ah! Me n'oblidava! He fet fotos a la col·lecció de vídeos nintenderos que tenia per casa, destacar l'Informe 64, és l'hype personificat... :shock: :shock: :shock: :shock: "No problem, señor presidente!"

Imatge

Ara toca relaxar-se durant un temps, que he fet massa adquisicions i m'estic quedant pelat de diners. A estalviar! >.<
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Spike »

:-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_ :-)_
Algun dia vindré de nit a robar-te tot això.

Si no em superes ara, no tardaràs gaire en superar-me del valor/quantitat de les col·leccions.
Imatge
Respon