AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Hare Hare Yukai, dança!

Parla de qualsevol tema que et passi pel cap i que no correspongui a altres subfòrums. Si són parides, també són benvingudes!
Respon
Avatar de l’usuari
anuskyna
Entusiasta
Entrades: 115
Membre des de: 09/09/2007 a les 13:33
Sexe:
Edat: 29

Hare Hare Yukai, dança!

Entrada Autor: anuskyna »

Us pasu una pagina, que es en format divx molt millor que en youtube, stage 6 --> esperu que no sigui massa grannn..

http://stage6.divx.com/user/preyx/video ... ull-Dance)

és un ball de un anime *Haruhi suzumiya - La melacolia de Haruhi Suzumiya

Està a 50%, 75% i la full *100%* si us fixeu en el comentari... hi ha gent que vol a 200% la boja... xDD

P.D: La sèrie està molt bé, se la recomanu a tothom! :D

Els capítols estan desordenats, si la voleu veure, si veieu el primer capitul... no podreu deixarlo...

D'aquí mooooolt poc surt la segona temporada ;)
Imatge
.tanakame. <3
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Hare Hare Yukai, dança!

Entrada Autor: Ereza »

Stage6 ha escrit:For Linux support try Mplayer.
Ja tinc l'Mplayer i no va ó.ò En fi, jo em quedo amb Youtube o Veoh... Res de webs que només pots veure amb els seus programes.

Jo no he vist Suzumiya, però suposo que l'hauré d'acabar veient... xD
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Hare Hare Yukai, dança!

Entrada Autor: znake »

M'agrada el ball aquest, però anaven tan ràpid que no hi havia per on agafar-ho! Demà provaré a veure que tal està el video, ja me l'he baixat ^^
Ereza ha escrit:Jo no he vist Suzumiya, però suposo que l'hauré d'acabar veient... xD
Pfff... Jo vaig veure els primers i els últims. M'avorrien bastant. No sé si m'he perdut gran cosa en els capítols del mig, espero que si, si no no entendria tan de fanatisme.
Avatar de l’usuari
anuskyna
Entusiasta
Entrades: 115
Membre des de: 09/09/2007 a les 13:33
Sexe:
Edat: 29

Re: Hare Hare Yukai, dança!

Entrada Autor: anuskyna »

znake ha escrit:M'agrada el ball aquest, però anaven tan ràpid que no hi havia per on agafar-ho! Demà provaré a veure que tal està el video, ja me l'he baixat ^^
Ereza ha escrit:Jo no he vist Suzumiya, però suposo que l'hauré d'acabar veient... xD
Pfff... Jo vaig veure els primers i els últims. M'avorrien bastant. No sé si m'he perdut gran cosa en els capítols del mig, espero que si, si no no entendria tan de fanatisme.

jajaja es que la serie no esta bé ordenada, te las de veure tota sencera ;)

sino no tenteraras massa de gaire ;) x'DDDD
Imatge
.tanakame. <3
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Hare Hare Yukai, dança!

Entrada Autor: Spike »

anuskyna ha escrit:D'aquí mooooolt poc surt la segona temporada ;)
Quan? Quan? Bé, això deien fa temps i de moment no n'he sentit a parlar, però ja toca que la treguin. Sé que en novel·la ja n'han fet sis o set de temporades.
Ereza ha escrit:Jo no he vist Suzumiya, però suposo que l'hauré d'acabar veient... xD
Mira-la! :fuet:
Imatge
Avatar de l’usuari
anuskyna
Entusiasta
Entrades: 115
Membre des de: 09/09/2007 a les 13:33
Sexe:
Edat: 29

Re: Hare Hare Yukai, dança!

Entrada Autor: anuskyna »

Quèèèèè!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?

6 o7? jajajajajaja quina pasada, suposo que no faran tants animes xDD no he vist mai un anime amb tantes...! x'DD

crec que a la tardor... no m'enrecordo... i ara no tinc massa temps de buscar-ho si no ho trobes demà dic, que no tinc institut per la tarda

Busca Suzumiya haruhi 2 season o haruhi suzumiya segunda temporada i ia taaa xDD
Imatge
.tanakame. <3
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Hare Hare Yukai, dança!

Entrada Autor: Spike »

anuskyna ha escrit:Quèèèèè!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?
6 o7? jajajajajaja quina pasada, suposo que no faran tants animes xDD no he vist mai un anime amb tantes...! x'DD
Jo tampoc crec que arribin a tants animes, però si mires això ja veuras quantes temporades hi ha en novela. http://bittorrent.frozen-layer.com/?bus ... mit=Buscar
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Hare Hare Yukai, dança!

Entrada Autor: znake »

anuskyna ha escrit:no he vist mai un anime amb tantes...! x'DD
Home, potser no has vist amb tante stemporades, però Conan van pel capítol 486 o així, deu ni dó.
Avatar de l’usuari
anuskyna
Entusiasta
Entrades: 115
Membre des de: 09/09/2007 a les 13:33
Sexe:
Edat: 29

Re: Hare Hare Yukai, dança!

Entrada Autor: anuskyna »

znake ha escrit:
anuskyna ha escrit:no he vist mai un anime amb tantes...! x'DD
Home, potser no has vist amb tantes temporades, però Conan van pel capítol 486 o així, deu ni dó.
És veritat! Jajajajaja, diuen que passa de 500 segur...

Encara estic esperant a que la Ran descobreixi d'una vegada per totes la identitat d'en Conaaaaaan!!

Spike ha escrit:Quan? Quan? Bé, això deien fa temps i de moment no n'he sentit a parlar, però ja toca que la treguin. Sé que en novel·la ja n'han fet sis o set de temporades.
Es veritat! Ara estic començant a llegir les novel·les! Ho dolent es que hi han escasses imatges... :(

Boona Niiitt :zzz: :zzz:
Imatge
.tanakame. <3
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Hare Hare Yukai, dança!

Entrada Autor: znake »

anuskyna ha escrit:
znake ha escrit:
anuskyna ha escrit:no he vist mai un anime amb tantes...! x'DD
Home, potser no has vist amb tantes temporades, però Conan van pel capítol 486 o així, deu ni dó.
És veritat! Jajajajaja, diuen que passa de 500 segur...

Encara estic esperant a que la Ran descobreixi d'una vegada per totes la identitat d'en Conaaaaaan!!
Si t'he ditq ue n'hi han 486, un numero tan clavat, és perquè n'hi ha això. Només cal anar a aquesta pàgina, buscar Conan i comprovar quina és l'última RAW.

Per cert, m'acabo d'aixecar, i si ja de per si em fan mal els ulls, amb el color de lletra aquest encara més. Si poses colors posa'ls més foscos, vale? ^^

Ho sento per la borderia, m'acabo d'aixecar i veure aquests color m'irriten una mica xD
Respon