AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Enquesta sobre el 'reshare' de Shana

Tot sobre les sèries d'anime que hem subtitulat! Sigui quina sigui la teva preferida, en pots parlar aquí!
Respon

Openings i endings sense crèdits

Amb karaoke
2
40%
Sense karaoke
1
20%
Amb karaoke i sense
1
20%
M'és igual
1
20%
 
Vots totals: 5

Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Enquesta sobre el 'reshare' de Shana

Entrada Autor: znake »

Un dels extres de Shakugan no Shana consta d'un vídeo de l'opening i un altre de l'ending, tots dos sense crèdits. I ara ens fem una pregunta: Què preferiu, que li fiquem un karaoke pel mig o voleu tenir un vídeo de l'opening i ending net, sense cap tipus de lletrota pel mig? Però si voleu també podem fer dos vídeos de l'opening i dos de l'ending, un amb karaoke i un altre sense.

Vosaltres escolliu ^^
Avatar de l’usuari
Sheikah
Filòleg
Entrades: 207
Membre des de: 10/08/2004 a les 19:30
Ubicació: Barcelona o el poble, Catalunya
Sexe:
Contacta:

RE: Enquesta sobre el

Entrada Autor: Sheikah »

Jo crec que hauríeu de fer-los sense karaoke. A tot estirar, podeu ficar els subtítols en un arxiu a part i qui vulgui cantar que els fiqui, però trobo que els vídeos han d'estar ben nets :P
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

RE: Enquesta sobre el

Entrada Autor: wolffan »

Digam bago pero jo no em baixare el reshare xD
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Jo prefereixo la versió en 'reshare' per la qualitat *-* A més, haurem corregit alguna cagada que haguem fet, com per exemple allò de "Neblina" i altres faltes diverses xD

D'altra banda, intentarem explotar més el SuKe per veure si ens posa al ritme de Japó xD Així tindríem la versió AVI per als que volen estar "actualitzats" i la versió DVD-Rip per als que no els importa tant.

En fi, us deixo tres captures del DVD-Rip:

Imatge Imatge Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Sheikah
Filòleg
Entrades: 207
Membre des de: 10/08/2004 a les 19:30
Ubicació: Barcelona o el poble, Catalunya
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: Sheikah »

Com que trigueu tant, directament podríeu treure la versió DVDrip, no trobeu? :P
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Però llavors tindriem cagades al DVDrip, i ara no podem canviar de format, quedaria molt lleig. A més, el DVDip està pensat coma Reshare per qui s'ho vol baixar per Bittorrent però no hi ha seeds.
Respon