AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Tales of Symphonia: OVA 2

Tot sobre les sèries d'anime que hem subtitulat! Sigui quina sigui la teva preferida, en pots parlar aquí!
Respon
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Tales of Symphonia: OVA 2

Entrada Autor: znake »

Afegeixo un nou post per a comentar el segon OVA i per donar-li preses al panda :panda: , que només li falta el timing i no em deixa fer-ho ni a mi.

Volem ToS 2!! Qhueremos nuehxtro hanime gratix! (s'escriu aixi? :-? )

He sentit que es salten molts temples :girant:
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: OVA 2

Entrada Autor: Ereza »

znake ha escrit:Afegeixo un nou post per a comentar el segon OVA i per donar-li preses al panda :panda: , que només li falta el timing i no em deixa fer-ho ni a mi.
Mira que començar un post per comentar-lo... L'únic que aconseguiràs és que s'ho baixin d'un altre fansub! ¬¬u

Bé, aquesta nit m'hi poso, que ja en tinc fet un terç i queda poc.
znake ha escrit:Volem ToS 2!! Qhueremos nuehxtro hanime gratix! (s'escriu aixi? :-? )
Som un fansub català, per tant: "Bulem al noçtra hanime gratix!!11 Hascoltin!"
znake ha escrit:He sentit que es salten molts temples :girant:
No és això, sinó que se'ls passen en 1 minut xDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Àlarik
Ocasional
Entrades: 10
Membre des de: 18/09/2007 a les 14:54
Ubicació: Barna City
Edat: 38

Re: OVA 2

Entrada Autor: Àlarik »

Alguna ànima caritativa pot pujar-lo en Descarga directa o quelcom semblant? es que porto tot el dia enchufat amb el torrent del segón OVA i només m'ha baixat un 2%... potser el problema es meu po no se xD
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: OVA 2

Entrada Autor: znake »

Si pot ser que algú altre ho puji. Jo ho puju pel Pando perquè com segueix pujant des d'on t'has quedat, semrpe s'acaba pujant bé.

Jo ara tinc el pando petat de coses per pujar. A veure si surt alguna alma caritativa ^^
Respon