AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

P2M?

Tot allò que no té cabuda als altres subfòrums, però relacionat amb CatSub.
Respon
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

P2M?

Entrada Autor: znake »

Què us semblaria pujar també els arxius a P2M?
Pel que he sentit agafes un programa i reenvies els arxius de la compte que et posen a la teva de Gmail, i amb un altre et descarregues lo que has pujat a la teva compte. Això si, no et pots passar de 1 GB aprox (jo porto 1,5 GB baixats ara mateix i encara no m'han bloquejat la descarrega ni la compte xD)

Que creieu vosaltres? Estaria bé? Aixi no habria problema de caducitat o.o
griever
Rebentateclats
Entrades: 261
Membre des de: 20/12/2005 a les 12:33
Sexe:

Entrada Autor: griever »

yo antes usaba muxo el p2m, iba bastante bien, almenos las cuentas de yahoo ke eran las ke yo utilizaba... hasta ke me las borraron todas,con todo lo ke abia subido... :-x
no se como iran las de gmail xo yo creo ke es buena idea znake
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: P2M?

Entrada Autor: Ereza »

Jo et diria que no. A Gmail quan jo baixava per P2M es van posar durs i bloquejaven comptes de mala manera. Suposo que devia sortir alguna alternativa però segurament ho acabaran bloquejant igualment. Però bé, allà tu! Jo crec que amb el Pando, BT, e2dk, etc. ja n'hi ha de sobres si realment tenen interès per la sèrie.
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: P2M?

Entrada Autor: znake »

Però el pando.. tinc que estar cada 15 dies fent-li un forward per a que no caduqui. Si els vols fer tu els forwards... xD
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: P2M?

Entrada Autor: Ereza »

Jo no utilitzo el Pando: no és lliure, pensen que tothom utilitza el Windows i l'Explorer i són uns pelmazos (cada 2 per 3 et fan actualitzar).
I tinc ben assumit que si no arribo a temps a un llançament per BitTorrent, me'l puc baixar per l'eMule. Sincerament, jo crec que per quatre sangoneres desagraïdes que només s'ho baixaran i no diran res, no cal tanta feina.

Però com vulgueu, no ho faig pas jo xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: P2M?

Entrada Autor: Spike »

Que les sèries tardin a baixar dóna la gràcia al procés.
Jo em quedo amb la mula de tota la vida i amb el torrent.
Imatge
Respon