AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

proposta per descarregas

Ens vols fer suggeriments o crítiques? T'agradaria que traduíssim una sèrie? Digues-ho aquí!
Respon
Avatar de l’usuari
sheyk88
Principiant
Entrades: 2
Membre des de: 19/04/2007 a les 22:36
Ubicació: Snt.Boi d Llob. (BcN)

proposta per descarregas

Entrada Autor: sheyk88 »

Hola, acabu de trobar la pagin ai ma semblat que sta de PM i tal jeje pero volia preguntar una cosa... :jo?:

Las descarregas apart de bitTorrent y Emule, que u trobu força be ja que no costa res posar el arxiu a compartir, tambe es podrian pujar a paginas de visualització de videos tal com http://www.video.google.com/es , http://www.youtube.com, etc.

Jo numes recomanu aquest tipus de descarrega ya que aixi la gent no es podria queixar que hi ha molts lechers x ai k descarregan i no pujan, força malament la veritat, pero fot pal pujar arxius si com yo disposas d'una merda de conexió de 56 k's nkara >_< pero wenu la mewa conexio no es el tema xD

El que volia dir am aixo esk per exemple a video google numes fa falta tenir una conta Gmail per poder pujar els capitols, despres descarregarte un reproductor per reproduir els videos ya que et baixas els videos am format .gvi, que per lo menys ami no m'importa gens ja que no em molesta tenir un reproductor especialitzat numes per aixo peor wenu.

El proces més pessat d'aquest sistema es tenir que pujar els videos a la pagina ja que no se quant de temps pot tardar :S

Wenu numes era una proposta xD

per cert yo mestik descarregant els primers 43 capitols de bleach (en castella) per aquest sistema y la velocitat de descarrega es molt bona ;), per mala sort ha partir del kapitul 43 cumencen a escasejar capitols :( avere si mes endevant podrieu inclure bleach com a projecte :jo?:

vinga seguiu aixi

c ya :D
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Be, a la seccio de descarregues d'aquest forum tens els arxius per descarregar per Pando amb el que no hi ha necessitat de seeds, i la znake va penjar dos videos de Catsub a http://www.veoh.com

Una pregunta, la qualitat dels videos de google video deu ser dolentissima no? Ho dic des de la total desconeixença, no és cap crítica
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

1. Youtube i Google Video esborren vídeos penjats sense el permís dels propietaris dels drets d'autor, com és el cas.
2. La qualitat dels vídeos penjats és pèssima, els baixis al teu ordinador o els miris des de la mateixa web.
3. Per què redimoni utilitzeu la merda aquesta de Google Video Player, que et baixa vídeos en un format propi, quan podeu baixar-los en .avi fent clic a la dreta, a "Descargar para Windows/Mac" o en .mp4 fent clic a "Descargar para iPod o PSP"?

Per cert, la znake ja va penjar fa molt de temps openings i endings de CatSub (bàsicament per provar), i els van esborrar.

Ah! Jo quan tenia connexió de 56k, baixava les coses per BitTorrent. Tardaven una eternitat, però després seedejava, el que s'ha de fer. Què hi farem u.u

De tota manera, si trobem algun servidor on poder-los pujar per descàrrega directa ho farem. I com ha dit en Shaida, de moment tens el Pando, que si tens Windows va de meravella per baixar ràpid (com la descàrrega directa, vaja).
Imatge
Avatar de l’usuari
sheyk88
Principiant
Entrades: 2
Membre des de: 19/04/2007 a les 22:36
Ubicació: Snt.Boi d Llob. (BcN)

Entrada Autor: sheyk88 »

Ereza ha escrit:1. Youtube i Google Video esborren vídeos penjats sense el permís dels propietaris dels drets d'autor, com és el cas.
Doncs si els esborren xk stan penjats els capituls de bleach amb fansub de frozen layer a video google? xD la veritat sk no u entenc llavors pero wenu
Ereza ha escrit:2. La qualitat dels vídeos penjats és pèssima, els baixis al teu ordinador o els miris des de la mateixa web.
3. Per què redimoni utilitzeu la merda aquesta de Google Video Player, que et baixa vídeos en un format propi, quan podeu baixar-los en .avi fent clic a la dreta, a "Descargar para Windows/Mac" o en .mp4 fent clic a "Descargar para iPod o PSP"?
Responent aquests dos apartats, la cualitat a youtube em de dir k es molt mes que pessima la veritat, no se ni perque le mencionat xD pero a google la cualitat es a la que tu la pugis, els capitols que yo em baixo son .avi i es veuen perfectament una altra cosa es que google li adjudiqui una extensio per fer servir el seu software si vols baixare el video pero encara que fiquis Descargar para Windows/Mac la extensió .gvi seguira estan aixo es irremedable

Ereza ha escrit:De tota manera, si trobem algun servidor on poder-los pujar per descàrrega directa ho farem. I com ha dit en Shaida, de moment tens el Pando, que si tens Windows va de meravella per baixar ràpid (com la descàrrega directa, vaja).
Ok si en trobeu algun ya avisareu ^^, la descarrega per pando ja se que hi es y va bastan be pero es necesita gent que comparteixi, i el mon no hi ha molta que u faci per desgracia, pero que i farem U_U.

tot i aixo graxs per cuntestar :P ;)
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

sheyk88 ha escrit:encara que fiquis Descargar para Windows/Mac la extensió .gvi seguira estan aixo es irremedable
Però tu ho has provat, piltrafilla? Perquè a mi se'm baixen en .avi ¬¬u
sheyk88 ha escrit:la descarrega per pando ja se que hi es y va bastan be pero es necesita gent que comparteixi, i el mon no hi ha molta que u faci per desgracia, pero que i farem U_U.
El Pando NO NECESSITA NINGÚ QUE COMPARTEIXI, és igual que la descàrrega directa, ho pujo jo (per exemple) i s'ho pot baixar tanta gent com vulgui sense que ningú pugi res. Com Megaupload, vaja.
Imatge
Avatar de l’usuari
Mad93
Habitual
Entrades: 50
Membre des de: 22/10/2003 a les 20:24
Sexe:
Contacta:

Re: proposta per descarregas

Entrada Autor: Mad93 »

Una altre alternativa que podeu mirar és http://stage6.divx.com. Vídeos de fins a 2GB i normalment va a tope la connexió de baixada.
Perdut en algun lloc
Respon