AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Quin dorama heu vist?

Parla de qualsevol tema relacionat amb el manga o l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Quin dorama heu vist?

Entrada Autor: znake »

No sé on posar això, perquè manga i aniem no és, però bé xD

Pels qu eno sabeu que és un Dorama, ara us ho explico. Dorama és el nomque té a Japó les sèries televisives d'imatge real.

Jo de moment he vist "Densha Otoko". És molt bona si ets friki i vols saber com arriven a ser de fastigossos els frikis d'allí xD Enganxa bastant. Fins i tto el panda no volia veure-ho, i mentres jo anava veient un dels ultims capitols ell anava mirant i enganxant-se, fins que es va mirar tot el final xD

Ara estic veient "Taiyou no Uta", que tracta sobre una noia que li agrada molt cantar, però té una enfermetat anomenada XP, es a dir, no té protecció pels raig ultravioletes, i per tant no viurà gaire temps... Ah! També he vist la peli, on surt la YUI >////<
Una altre que he deixat parada a estat "Nobuta wo Produce", però no em diu gran cosa aquesta o.o Només que un dels protes està bastant bé (he)

He buscat més Dorames i ara estic baixant-me: "Tatta Hitotsu no Koi", "Shimotsuma Monogatari" (peli), i "My Girl". Ja us diré que tal estàn ^^
znake l’ha editat per darrera vegada el dia: 28/02/2007 a les 17:33, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Baixat jigoku shoujo live ;)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

No m'agraden els dorames de terror, ni les pelis ¬¬
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Amb el bonic que és el terror.

Jo sempre havia pensat que els dorames eren sèries de drama únicament (ja fos anime o no) enlloc de les sèries en general. I no, no n'he vist cap.
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Pero si no es de terror ni res, si veiessis l'anime ho veuries clar, i el dorama encara ho és menys de terror
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Jo només he vist Densha Otoko, no miro els culebrons aquestos que mira la serp xDD
Imatge
Respon