AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Leechers desagraïts.

Ens vols fer suggeriments o crítiques? T'agradaria que traduíssim una sèrie? Digues-ho aquí!
Respon
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Leechers desagraïts.

Entrada Autor: znake »

Crec que això és una crítica, no a CatSub, sino als leechers (persones que només baixen coses).

Són tan "amables" que cap ni un dels que es baixa la peli de conan ens donen les gràcies ni res, només usn quants, però no al nostre fansub, si no al d'Animelliure ~.~ Mira, em faria gràcia si no avissesim allà que treiem la 9ena peli, així tots es fotrien ¬¬

La rabai aquesta la trec perquè una peli és un procé smolt llarg d etraduir i de tot aixó, i més amb la merda subs que ronden en anglés. A més a més, per la buietan peli no hi havia raw, ni per l'eMule ni Bittorrent, i vam tenri que comprar-la online. La peli ens va costar 30 eruos. Hem gastat 30 euros per a que ells gaudeixin d'una peli amb una qualitat bona i un subs bó, i mita'ls, en un RESHARE que acabem de treure uns 60 o 70 leechers i cap ha donat les gràcies (sense comptar a Animelliure, que han estat 3 o així crec aquest cop). Però també molesta quan només diuen Gràcies, perquè sembla que t'hi estiguin obligant. N'he vist pocs que haguessin dit que era molt bona la qualitat i els subs i la resta.

Mira, per la mula ronden 2 raws de la peli 9, una amb l'audio molt dolentq ue é sla que utilitza tothom, i un que no li han incrustat els subs i aquesta sí que és bona. Ens vam tenri que baixar la raw dos cops, i segurament serem els unics amb la peli tarduida amb un audio bó.

Bé, que hi farem. Així tenim tanets ganes desprès de treure coses.
griever
Rebentateclats
Entrades: 261
Membre des de: 20/12/2005 a les 12:33
Sexe:

Entrada Autor: griever »

sto... muxas gracias x todas las molestias ke os aveis tomado xa la peli... :?
ya se ke ara mizmo cualkier gracias va a sonar forzado, xo eske despues de lo ke as dixo cualkiera sonaria ke solo se dice xa cumplir...
todavia no e visto la peli, de exo la acavo de poner a vajar x el bt, xo yo me fio de lo ke as dixo sobre ella, i seguro ke sta mui vien.
i como agradecimiento cuando la tenga stare varios dias de seed, aunke a lo mejor eso a ti te importa un carajo, xo como no se me ocurre nada... si kieres algo en concreto solo dilo i vere ke puedo acer

vueno, muxas gracias x la peli eh, ya os dire algo mas cuando la vea

ah x cierto, si te sirve de algo, yo no conozco el fansub de animelliure, nunca e visitado su pag, de exo la 1ª vez ke oi algo de animelliure fue en sta pag... vosotros soi el unico fansub en catalan ke sigo
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

znake, ja hauries d'estar acostumada a això... xD I després hi ha el llançament d'un capítol de Full Metal Panic! i només el baixen unes 4 o 5 persones per BitTorrent... Però és que els fansubs són així.

Tu dónes les gràcies als fansubs dels que et baixes coses? Llavors no demanis el mateix ò.ó

griever, gràcies per lo del seed, de debò que ajuda molt i t'ho agraïm ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Com vosl que doni le sgarcies a un fansub que te un munt de respostes i van de xulus? ¬¬ Només baixo de Nani**** perquè treuen packs i és rapid de baixar.

Gràcies, griever u.u Pensava que ja no hi tornaries a ser.. Sort que la gent torna i.i
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Be jo la peli no l'he baixat, pero si l'hagués baixat us diria: Gràcies!! xD Znake no et preocupis, encara que la gent no t'ho agraeixi, que s'ho baixin de vosaltres ja és bastant, pensa que us han escollit a vosaltres abans que triar un altre fansub, i en el fons en el fons segur que us ho agraeixen, encara que no ho diguin.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

znake ha escrit:Com vosl que doni le sgarcies a un fansub que te un munt de respostes i van de xulus? ¬¬ Només baixo de Nani**** perquè treuen packs i és rapid de baixar.
Doncs els de Nanikano moltes respostes no tenen tampoc, mira pels seus fòrums. Pensa que estar banejats de Frozen implica que molta gent no els conegui...
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

shaidarol ha escrit:Be jo la peli no l'he baixat, pero si l'hagués baixat us diria: Gràcies!! xD Znake no et preocupis, encara que la gent no t'ho agraeixi, que s'ho baixin de vosaltres ja és bastant, pensa que us han escollit a vosaltres abans que triar un altre fansub, i en el fons en el fons segur que us ho agraeixen, encara que no ho diguin.
Cap altre fansub l'ha fet.. Ah, si.. Potser un que tradueixen amb el google u.u De competencia no en tenim amb el spelis de Conan i.i
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

No pateixis, de gent així sempre n'hi ha, però no tots tenen mala intenció, alguns només és per mandra i prou així que no t'hi capfiquis.

Per cert ja he tornat ^^, estic disponible :P.

A si em permeteu fer un comentari leecher em molaria caxo que algú m'ajudes amb el 7 de full metal perk degut a les vacances estic al 5% :P.
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Aix, vaig a treure'l del disc dur i compartir-lo... >.<
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Uóó. Doncs ves per on jo també torno a ser aquí (no escrivia per mandra...).
Jo la peli de Conan ja la tinc des de fa molt temps. Si no m'hi fico ara a compartir-la és perquè la tinc en un dvd, vai just d'espai al disc dur i tampoc sé com s'hi fica al Torrent.
Per cert, jo també estic sense seeds al FMP 7 des del mateix dia que el vau treure, vai arribar al 74,6% i allí m'he quedat. Si algú s'hi pot ficar de les 22 a 24 de la nit ho agrairia.
Ah, i de Conan tinc algunes pel·lícules sub espanyol que fan pena, una que recordo no la vaig poder mirar perquè no tenia temps de llegir uns subtítols que a més estaven posats tal qual sobre els subs xinesos, però vosaltres sí que feu una bona feina, gràcies.
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

mmm dema pel mati em poso aviam si la baixo. k ara toca dormir
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Spike ha escrit:Ah, i de Conan tinc algunes pel·lícules sub espanyol que fan pena, una que recordo no la vaig poder mirar perquè no tenia temps de llegir uns subtítols que a més estaven posats tal qual sobre els subs xinesos, però vosaltres sí que feu una bona feina, gràcies.
*____* Poca gent acepta que els subs nostres catalans estàn milllors que els castellans >_<

Va! A fer la 9ena!
Respon