AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Full Metal Panic disponible per eD2k

Tot sobre les sèries d'anime que hem subtitulat! Sigui quina sigui la teva preferida, en pots parlar aquí!
Respon
Avatar de l’usuari
SiMkiN
Ocasional
Entrades: 44
Membre des de: 09/08/2003 a les 18:53
Ubicació: País Valencià
Sexe:
Contacta:

Full Metal Panic disponible per eD2k

Entrada Autor: SiMkiN »

Hola gent! Primer que res enhorabona pel nou projecte!

Bé, només volia comentar que, per circumstancies de la vida, com que m'ha petat la placa del meu pc, i ara funcione amb el catxarro antic (que no te quasi disc dur), em dedicaré a passar el capítol de FMP per eMule, per tal de no desaprofitar uns quants dies de banda ampla...

He penjat el capítol ací:
http://comparteix.freesuperhost.com/review.php?sid=593

I també l'enviaré a http://www.rucatala.tk
Supose que no tindreu inconvenient, no? :P
Un salut!
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

És clar que no ens fa res :P Moltíssimes gràcies per dedicar-t'hi ^_^
Imatge
Avatar de l’usuari
SiMkiN
Ocasional
Entrades: 44
Membre des de: 09/08/2003 a les 18:53
Ubicació: País Valencià
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: SiMkiN »

D'acord, tot i que em pareix que ja tothom ho ha descarregat per BT :girant:

Em preguntava per quina raó no es fa servir el tipus de lletra arial (negreta o no) habitual per als subtítols... a mi em costa més de llegir amb el tipus actual, sobretot si ho veig a la televisió... a més se'm queda un pel xicotet... :P Només és un apunt, sinó ja va bé com està ara.

Per cert, bona sèrie, n'era escèptic al respecte, però he acabat rient i tot :D
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sí, que queda una mica petita ja ho sé :P En propers capis ja ho posarem més gran, doncs ^^

La lletra Arial... és que depenent de com em fa vergonya posar lletres conegudes, no s'acostuma a estilar amb els fansubs.. xDD Però ja miraré a veure què s'hi pot fer.

Gràcies pels comentaris! Demà al matí ja actualitzaré i posaré l'enllaç eD2k per descarregar, a part d'això he d'eliminar la 1a pel·lícula d'Inuyasha, que ja l'han llicenciada. Ara he de marxar :P
Imatge
Respon