AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Kanon: Proposta

Tot sobre les sèries d'anime que hem subtitulat! Sigui quina sigui la teva preferida, en pots parlar aquí!
Respon
Avatar de l’usuari
.:MorPheuS:.
Habitual
Entrades: 85
Membre des de: 30/03/2007 a les 10:31
Sexe:
Edat: 39
Contacta:

Kanon: Proposta

Entrada Autor: .:MorPheuS:. »

Per si a algú li interessa, he aconseguit la bso de la sèrie. Si la voleu, digueu-m'ho que la penjaré a algun lloc per DD, que només pesa uns 130 Mb.
Adeu!
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Tu mateix! A mi m'interessa ò_ó De tota manera no sóc un desesperat, si tens un enllaç de BitTorrent em val igual xD
Imatge
Avatar de l’usuari
.:MorPheuS:.
Habitual
Entrades: 85
Membre des de: 30/03/2007 a les 10:31
Sexe:
Edat: 39
Contacta:

Entrada Autor: .:MorPheuS:. »

Bé, només cal que vagis a http://www.boxtorrents.com/details.php?id=130217 i baixis el torrent. Si tens algun problema, m'ho dius (és que només hi ha 2 fonts i costa un xic, però com que no pesa molt suposo que amb una mica de paciència l'aconseguiras).

Apa dew!
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Ereza ha escrit:Tu mateix! A mi m'interessa ò_ó De tota manera no sóc un desesperat, si tens un enllaç de BitTorrent em val igual xD
Però si ja te'l vas baixar ¬¬
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Ah, ahhh... Doncs és veritat T___T No me'n recordava i.i
Imatge
Respon