AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Post musical

Parla de qualsevol tema que et passi pel cap i que no correspongui a altres subfòrums. Si són parides, també són benvingudes!
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Post musical

Entrada Autor: shaidarol »

Per animar una mica el foro i coneixer-nos una mica més, he pensat això:

Heu de dir el nom de cançons, però no qualsevol, sinó una que estigui dintre d'un d'aquests apartats:

-Cançó "de les de tota la vida": Cançó que has escoltat des de petit i que mai et cansaràs de sentir, per molt xorra que sigui

- Cançó que estiguis escoltant actualment: Cançó actual que escoltes cada dos per tres, però que segurament algún dia et cansaràs i no escoltaràs mai més

- Cançó pels moments baixos: Cançó que escoltes en dies que estàs deprimit o decaigut, ja sigui per elevar l'ànim o per deprimir-te encara més.

- Cançó "per ballar-la": Cançó que la única finalitat que té per tu és ballar, entenguis o no el que digui la lletra

- Cançó per escoltar en parella: Cançó romanticona que només es pot disfrutar al seu màxim esplendor en companyia

- i per últim,la "teva" cançó, aquella que per molt que passi el temps et segueix posant els pels de punta i que sempré t'acompanyarà.

Si voleu, aporteu explicació per a cada una. Començo jo:



Canço de tota la vida: The Cure - Lullaby, ma germana era una fan d'aquest grup i el videoclip d'aquesta cançó de petit em feia por, però la cançó m'agrada molt i de fet encara la segueixo escoltant, tot i que la lletra és estúpida com ella sola. També entraria aquí Venus de Bananarama, que m'acompanyarà tota la vida mentre el meu germà me la posi cada dos per tres U_U

Cançó actual: Black Eyed Peas - Mas que nada i també la de la Shakira - My hips don't lie

Cançó pels moments baixos: Miriam Stockley - Perfect Day, cançó depriment que unicament escolto quan estic "en aquells dies" xD, o ara també la de la Lucie Silvas - nothin else matters

Cançó per ballar: Liberty X - Just a little, m'encanta aquesta cançó! O també la de Miss-teeq - Scandalous

Cançó romàntica: Bryan Adams - Everything I do, cançó romanticona per excel·lència, o la de Keane - Somewhere only we know

La meva cançó: Evanescence - Bring me to life, em posa els pels de punta cada cop que l'escolto, m'encanta tant la lletra com la música i se que mai em deixarà d'agradar, potser perquè em recorda una etapa de la meva vida no gaire agradable que per sort vaig deixar enrere


Au, a postejar!!

PD: si de pas voleu comentar grups que us agradin, doncs comenteu també. Els meus són REM, Evanescence, Rob Thomas, Robbie Williams, Within Temptation, Ace of Base (deu meu em se TOTES les cançons d'aquest grup xD), algunes de Linkin park i de Gorillaz, i ara no se me n'ocorren més
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Post musical

Entrada Autor: znake »

Canço de tota la vida: Heidi - Mattete Goran. Aquesta cançó sempre l'acabo cantant, l'he portada escoltant des de que petita vaig veure Heidi xD

Cançó actual: Alex Ubago - Como en los sueños i també la de Sigo Buscando. Van llençar el disc fa poc >////<

Cançó pels moments baixos: BRACE;d - Devotion. M'anima bastant.

Cançó per ballar: Keroro - Ending 2. El panda i jo sempre imitem al keroro ballant xDD

Cançó romàntica: Mai Kuraki - I sing a song for you. És una cançó bastant tranquila que aconsegueix fer que el meu panda no acabi tenint mal de cap xD

La meva cançó: B'z - Everlasting. És una maravella quan acabes de veure la peli i et surt aquesta canço *___*
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

No se perque però ja sabia quina diries de ballar xD Aquesta de Everlasting no se quina és, a quina peli surt? La de Heidi que dius es "abuelito dime tu" o la del final?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Em toca:

- Cançó de tota la vida: Whigfield - Saturday night i Els Pets - Bon dia. Des que les vaig sentir per primer cop ja fa un munt de temps ja em van quedar i encara les vaig escoltant ara.
- Cançó actual: High and mighty color - Here I am i BRACE;d - Scarlet. Unes quantes vegades al dia.
- Cançó pels moments baixos: Qualsevol amb un bon ritme, que animi.
- Cançó per ballar: No sóc de ballar, però quan vaig a la discoteca (cosa que no passa gaire) només ballo amb techno i per l'estil.
- Cançó romàntica: Aquí em falta la parella T_T ... Tot i que en l'època amb parella l'únic que escoltàvem era heavy. Oh! Que romàntic.
- La meva cançó: Aquí enlloc de cançó ficaré el meu grup: Dover. Que abans em sabia la majoria de les cançons, però com que encara no em sé les noves no puc dir totes.

P.D.: vull veure al panda ballant la cançó aquesta del Keroro, que per cert no conec.
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Spike ha escrit: P.D.: vull veure al panda ballant la cançó aquesta del Keroro.
Això ens ho reserven per la quedada, volem veure el Duo Keroro (DuKe per abreviar)!! xD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:Tot i que en l'època amb parella l'únic que escoltàvem era heavy. Oh! Que romàntic.
Marukku, això no m'ho has contat ¬¬u
shaidarol ha escrit:
Spike ha escrit: P.D.: vull veure al panda ballant la cançó aquesta del Keroro.
Això ens ho reserven per la quedada, volem veure el Duo Keroro (DuKe per abreviar)!! xD
Amb mi no compteu xD

PD: Hauré de fer el qüestionari aquest, però amb la poca música que escolto... :? A més, amb el disc dur va desaparèixer tota la que tenia, de manera que... xD
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

shaidarol ha escrit:No se perque però ja sabia quina diries de ballar xD Aquesta de Everlasting no se quina és, a quina peli surt? La de Heidi que dius es "abuelito dime tu" o la del final?
L'ending. L'opening no em diu gran cosa...
Spike ha escrit:P.D.: vull veure al panda ballant la cançó aquesta del Keroro, que per cert no conec.
http://www.youtube.com/watch?v=cvNVTkRppM8
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

uóóóó, ara que he vist el Keroro encara tinc més ganes de veure al panda ballant. Serà l'objectiu pel dia 28.

P.D.: uat a pèi, panda, no te pots quedar sense cançons, si vols et passo les meves 400 i algo que tinc, entre les quals les 53 que et vaig passar un dia.
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Spike ha escrit:uóóóó, ara que he vist el Keroro encara tinc més ganes de veure al panda ballant. Serà l'objectiu pel dia 28.
Spike, juntament amb en wolffan i el zierbo els quatre podem fer de les 4 granotes del final de la cançó que es dediquen a aplaudir mentre el Keroro (en aquest cas, la serp i el panda) ballen. Això si, ens haurem d'aprendre la cançó xD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Entrada Autor: Spike »

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!
Així ara ja tenim el cor i els que ballen. Això s'haurà de filmar!!
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Ja he avisat als de tv3, ara no els podem fallar :lol:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

-.¬ No ballarem >__< A més, el panda només aplaudeix i poca cosa més... Jo ha vegades he intentat anar més enllà dels moviments de braços, però no sé xD
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Però pensa que el llop muda les dents però no els pensaments xD així que pots pensar de no ballar però al final fer-ho. Per cert znake, si llegeixes això abans de les cinc, com coi s'arriba a la ronda de sant antoni de llefià de badalona? Es que hi tinc una entrevista i no se com anar-hi T__T
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
wolffan
Full Metal Llop
Entrades: 348
Membre des de: 15/01/2006 a les 18:00
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: wolffan »

Lo de llop nava per mi? (xDDD no pillo la conversa)

Per cert et vestiras de granota d'akestes rara? bonissim, jo això no m'ho perdo, si algu porta camera k ho gravi!
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

wolffan ha escrit:Lo de llop nava per mi? (xDDD no pillo la conversa)
No, no anava per tu, era una de les frases fetes que la znake em va demanar que li digues el significat, i no sabia com colar-ne una xD. Mira que et començaré a cobrar per fer-te els deures eh, que el dia del salo s'acosta i un va necessitat de peles xD
PD: per cert aquest post no anava de musica? :lol:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

shaidarol ha escrit: No, no anava per tu, era una de les frases fetes que la znake em va demanar que li digues el significat, i no sabia com colar-ne una xD. Mira que et començaré a cobrar per fer-te els deures eh, que el dia del salo s'acosta i un va necessitat de peles xD
A veure, no confonguem. Jo t'he preguntat si s'havies alguna cosa, i m'has contestat sense dir ni piu xD És voluntat pròpia, podies dir-m'ho com no dir-mo. Total, ni m'ha preguntat a classe... ~.~ Quina ràbia dóna fer els deures per a res >.<
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

Tindràs morro... xD Buenu va, t'ho perdono si el dia del saló balles ^__^
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

No ballaré xD Però si vols et deixo fer-te una foto amb mi (he)
Avatar de l’usuari
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Sexe:

Entrada Autor: shaidarol »

En fi, "menos da una piedra", ja ho diuen que menjar verdura és cordura :lol: . Per cert t'has apuntat al concurs de cosplay o et disfresses per amor a l'art? xD

PD: aquest post no anava de musica? (bis) xDDD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Per amor al frikisme xDD

Pse, dona igual de que anava xD Ja tallarem xD
Respon