AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Sol·licitud d'unió

Vols col·laborar amb nosaltres? Uneix-te al nostre fansub i ajuda a difondre l'anime i el manga en català!
Respon
DobleyyCres
Principiant
Entrades: 1
Membre des de: 16/05/2019 a les 22:13
Sexe:
Edat: 25

Sol·licitud d'unió

Entrada Autor: DobleyyCres »

Bones,

Des de fa un temps m'he fixat en aquesta pàgina dedicada al fansub en català. He crescut amb els animes Doraimon, Sakura, Inuyasha, La Llei de Ueki, Jeanne Lladre kamikaze, Fushigi Yugi, One Piece, Detectiu Conan, etc. He seguit alguns projectes d'aquí, en especial les pel·lícules del Detectiu Conan jeje

Me pregunt si pogués donar un cop de mà. Realment no sé en quina secció destacaria més, pot ser el de col·locar subtítols, traduir, corregir... El nivell de català que tinc és d'un B2, bé al ser de mallorca no sé si influirïa per mal o si es nota amb aquest missatge.

Estic familiaritzada amb programes d'edició de vídeo i audio com: Windows Maker, Camtasia 8.0, Sony Vegas, Premier Pro, Final Cut Pro X, Audacity, etc (doncs sempre m'ha interessat el món audiovisual). El programa que poseu aquí: Aegisub no l'he utilitzat mai, però puc aprendre!

Gràcies!!
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Sol·licitud d'unió

Entrada Autor: Ereza »

Ei, benvinguda, disculpa pel retard a respondre!

T'envio un missatge privat amb les proves que passem als nous membres i en parlem!!

Moltes gràcies per l'oferiment!
Imatge
Respon