AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Charlotte - Pack de la sèrie completa

Notícies fresques (o no tan fresques), llestes perquè les comentis!
Respon
Avatar de l’usuari
Notícies CatSub
Informador automatitzat
Entrades: 192
Membre des de: 22/06/2007 a les 23:47

Charlotte - Pack de la sèrie completa

Entrada Autor: Notícies CatSub »

Aquí tenim el 13è capítol de Charlotte! I no ve sol, ja que aprofitem per llançar un pack amb tots els capítols, per si us els havíeu perdut (o per si no havíeu baixat la sèrie perquè crèieu que mai l'acabaríem :D)

La sèrie s'ha acabat, però això no és tot! Encara queda un capítol inèdit que es llançarà amb els Blu-rays de la sèrie! Quan surti, llançarem un nou pack, incloent-hi aquest capítol inèdit i aprofitant per fer algunes petites correccions en altres capítols.

Ara toca reprendre altres sèries! Esperem que hagueu gaudit de la sèrie tant com jo subtitulant-la!

Fins aviat!!!
Marcmpujol
Ocasional
Entrades: 29
Membre des de: 17/02/2014 a les 19:32
Sexe:

Re: Charlotte - Pack de la sèrie completa

Entrada Autor: Marcmpujol »

Moltes gràcies!! Amb moltes ganes de veure aquest últim episodi!! (I a esperar l'inèdit...) ^^ I ja sabeu, a seguir i continuar oferint-nos llançaments en català!!
Marcmpujol
Ocasional
Entrades: 29
Membre des de: 17/02/2014 a les 19:32
Sexe:

Re: Charlotte - Pack de la sèrie completa

Entrada Autor: Marcmpujol »

Apa, acabada! El final no m'ha sorprès, és el que m'esperava, però tot i així m'ha agradat! Moltes gràcies per dur-nos-la!! (La crítica que sí que faig és que després d'haver-se passejat per tants llocs del món, no hagi mostrat Catalunya... XD)
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Charlotte - Pack de la sèrie completa

Entrada Autor: Ereza »

Iep, no em vaig dignar a respondre! xD
Marcmpujol ha escrit:Apa, acabada! El final no m'ha sorprès, és el que m'esperava, però tot i així m'ha agradat!
A mi la sèrie en si m'ha decebut una mica, m'ha agradat però sembla massa comprimida, en alguns capítols (especialment els primers) no passa gran cosa, i després tot s'accelera massa. Potser hauria estat millor que fos de 26 capítols.
Marcmpujol ha escrit:Moltes gràcies per dur-nos-la!! (La crítica que sí que faig és que després d'haver-se passejat per tants llocs del món, no hagi mostrat Catalunya... XD)
Gràcies a tu per comentar! I als que l'han descarregat i no diuen res :P I sí, hauria molat que sortís, jo també estava mirant si sortia Barcelona, però no :-D
Imatge
Avatar de l’usuari
SherryAkai
Ocasional
Entrades: 17
Membre des de: 24/11/2015 a les 16:31
Sexe:
Edat: 22
Contacta:

Re: Charlotte - Pack de la sèrie completa

Entrada Autor: SherryAkai »

Marcmpujol ha escrit:Moltes gràcies!! Amb moltes ganes de veure aquest últim episodi!! (I a esperar l'inèdit...) ^^ I ja sabeu, a seguir i continuar oferint-nos llançaments en català!!
A mi em va arribar a agradar moltíssim. Però el final m'ha decebut moooolt! :plora:

A algú li ha passar el mateix?
Marcmpujol
Ocasional
Entrades: 29
Membre des de: 17/02/2014 a les 19:32
Sexe:

Re: Charlotte - Pack de la sèrie completa

Entrada Autor: Marcmpujol »

A mi no em va desagradar... No va estar malament de tot.

I ei, on sou? Porteu molt de temps desapareguts, us trobem a faltar...
Avatar de l’usuari
AIMOTAKU4LIFE
Ocasional
Entrades: 23
Membre des de: 07/08/2015 a les 12:40
Sexe:

Re: Charlotte - Pack de la sèrie completa

Entrada Autor: AIMOTAKU4LIFE »

Marcmpujol ha escrit:A mi no em va desagradar... No va estar malament de tot.

I ei, on sou? Porteu molt de temps desapareguts, us trobem a faltar...
Marc!! :)

Ho sé, estem treballant en DBS, el tema es que entre que cap dels tres en tenim massa temps i que hi ha un munt de coses a fer, això no avança tant ràpid com ens agradaria... Pero bueno, subtitulat hi ha algun episodi, (dos o tres), però falta aplicar-hi estils i tota la pesca. Ara que som a Nadal, no trigaran gaire a sortir-ne de nous.

Gràcies per la teva preocupació, i bones festes!! ^^
i això que acabeu de llegir és un altre missatge del vostre estimadíssim i pesat AIMOTAKU4LIFE.
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Charlotte - Pack de la sèrie completa

Entrada Autor: Ereza »

Marcmpujol ha escrit:A mi no em va desagradar... No va estar malament de tot.
Però no deixa de ser un final precipitat per la sèrie revelació de la temporada que suposadament havia de ser...
Marcmpujol ha escrit:I ei, on sou? Porteu molt de temps desapareguts, us trobem a faltar...
Gràcies pels ànims!! A veure si per Nadal aconseguim alguns dies per llançar alguna cosa! ^^
Imatge
Marcmpujol
Ocasional
Entrades: 29
Membre des de: 17/02/2014 a les 19:32
Sexe:

Re: Charlotte - Pack de la sèrie completa

Entrada Autor: Marcmpujol »

Doncs això espero!! Som-hi, si veu poder portar al dia una sèrie, BDS entre més persones serà bufar i fer ampolles! :-D
Respon