AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Charlotte - 12 - Promesa

Notícies fresques (o no tan fresques), llestes perquè les comentis!
Respon
Avatar de l’usuari
Notícies CatSub
Informador automatitzat
Entrades: 192
Membre des de: 22/06/2007 a les 23:47

Charlotte - 12 - Promesa

Entrada Autor: Notícies CatSub »

Ja tenim aquí el capítol 12 de Charlotte, el penúltim de la sèrie!

L'últim trigarà una mica més de dues setmanes a sortir, ja que seré de viatge fins llavors i em serà impossible accedir a un ordinador on poder subtitular-lo... Espero que pugueu suportar l'espera!

Fins aviat!
Marcmpujol
Ocasional
Entrades: 29
Membre des de: 17/02/2014 a les 19:32
Sexe:

Re: Charlotte - 12 - Promesa

Entrada Autor: Marcmpujol »

Uau, només queda un episodi, no? Felicitats per haver pogut dur aquesta sèrie setmanal tan bé, de debò. Per cert, si treuen algun especial amb el DVD o així, el fareu també? I per cert, quan acabeu aquesta sèrie, no decaigueu, recupereu algun projecte vell o emprengueu un de nou, però no abandoneu, eh. Que us vull veure actius per poder veure les vostres propostes! ^^
Avatar de l’usuari
AIMOTAKU4LIFE
Ocasional
Entrades: 23
Membre des de: 07/08/2015 a les 12:40
Sexe:

Re: Charlotte - 12 - Promesa

Entrada Autor: AIMOTAKU4LIFE »

Marcmpujol ha escrit:Uau, només queda un episodi, no? Felicitats per haver pogut dur aquesta sèrie setmanal tan bé, de debò. Per cert, si treuen algun especial amb el DVD o així, el fareu també? I per cert, quan acabeu aquesta sèrie, no decaigueu, recupereu algun projecte vell o emprengueu un de nou, però no abandoneu, eh. Que us vull veure actius per poder veure les vostres propostes! ^^
Mira que jo no soc qui subtitulo aquesta serie, però quina il-lusió m'ha fet el teu comentari!:)

Suposo que quan Charlotte acabi, seguirem amb Dragon Ball Super, i en quant a l'especial, vaig llegir a viquipèdia que hi ha un OVA previst per 2016. Que vagi molt bé!!^^
i això que acabeu de llegir és un altre missatge del vostre estimadíssim i pesat AIMOTAKU4LIFE.
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Charlotte - 12 - Promesa

Entrada Autor: Ereza »

Marcmpujol ha escrit:Uau, només queda un episodi, no? Felicitats per haver pogut dur aquesta sèrie setmanal tan bé, de debò. Per cert, si treuen algun especial amb el DVD o així, el fareu també? I per cert, quan acabeu aquesta sèrie, no decaigueu, recupereu algun projecte vell o emprengueu un de nou, però no abandoneu, eh. Que us vull veure actius per poder veure les vostres propostes! ^^
Merci!! Sí, només en queda un i és una llàstima no poder-lo haver fer ja, però tenint un viatge a Japó tampoc em fa tanta llàstima :D

Evidentment, si hi ha algun especial el llançarem, i si hi ha canvis a l'edició en Blu-ray també farem un rellançament!

La idea és seguir amb Bola de drac Súper i intentar acabar alguna sèrie antiga que estigui inacabada (Full Metal Panic i alguna pel·lícula, molt probablement).

Moltíssimes gràcies pels ànims, són coses així les que realment motiven a treballar!!
Imatge
Respon