AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Bola de drac Súper - 001 - El Premi de la Pau. Qui s'endurà els 100 milions de zenis!?

Notícies fresques (o no tan fresques), llestes perquè les comentis!
Respon
Avatar de l’usuari
Notícies CatSub
Informador automatitzat
Entrades: 192
Membre des de: 22/06/2007 a les 23:47

Bola de drac Súper - 001 - El Premi de la Pau. Qui s'endurà els 100 milions de zenis!?

Entrada Autor: Notícies CatSub »

Dia d'estrena! Aquí teniu el primer capítol de Bola de drac Súper!

Bola de drac Súper comença després del final de Bola de drac Z (obviant la saga GT, que no va ser escrita per Toriyama), després que en Goku aconseguís vèncer el Monstre Buu. La terra és ara un lloc de pau, però... seguirà sent així? No dubtis a seguir les aventures d'en Goku i els seus amics!

Aquesta sèrie és fruit d'un nou col·laborador: l'AIMOTAKU4LIFE. Moltes gràcies a ell, perquè si no, mai hauríem traduït aquesta sèrie!

Ara per ara anem unes setmanes endarrerits, però intentarem posar-nos al dia ben aviat per poder-vos oferir els capítols poc temps després que siguin emesos al Japó.

Això és tot, ens veiem en propers capítols! Feliç descàrrega!
Lowitle
Principiant
Entrades: 1
Membre des de: 24/08/2015 a les 11:14

Re: Bola de drac Súper - 001 - El Premi de la Pau. Qui s'endurà els 100 milions de zenis!?

Entrada Autor: Lowitle »

Molt bona iniciativa! El primer que vaig fer quan vaig cercar DBSuper per descarregar va ser sub català i no el vaig trobar. Una llàstima. Sort de vosaltres que us hi heu posat!

Salut i força!
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Bola de drac Súper - 001 - El Premi de la Pau. Qui s'endurà els 100 milions de zenis!?

Entrada Autor: Ereza »

Gràcies i benvingut, Lowitle! A veure si ens posem al dia aviat i podem mantenir el ritme japonès! ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
AIMOTAKU4LIFE
Ocasional
Entrades: 23
Membre des de: 07/08/2015 a les 12:40
Sexe:

Re: Bola de drac Súper - 001 - El Premi de la Pau. Qui s'endurà els 100 milions de zenis!?

Entrada Autor: AIMOTAKU4LIFE »

Lowitle ha escrit:Molt bona iniciativa! El primer que vaig fer quan vaig cercar DBSuper per descarregar va ser sub català i no el vaig trobar. Una llàstima. Sort de vosaltres que us hi heu posat!

Salut i força!
M' alegra que t' haguem sigut d' ajuda! Estem intentant posar-nos al dia amb Japó, esperem no trigar-ne massa jaja ^^. Un salut i benvingut a CatSub!

-AIMOTAKU4LIFE (Traductor de DBS)
i això que acabeu de llegir és un altre missatge del vostre estimadíssim i pesat AIMOTAKU4LIFE.
Respon