AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols participar a CatSub fent-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies. Si vols parlar d'anime i manga en general, et recomanem que visitis Tadaima.cat, el fòrum en català de referència sobre aquests temes!

Japonès en vinyetes

Cuina, llengua, costums, música... Tot allò que t'agradi del país del sol naixent, aquí!
Respon
anuskyna
Entusiasta
Entrades: 115
Membre des de: 09/09/2007 a les 13:33

Japonès en vinyetes

Entrada Autor: anuskyna »

Hola ^^
m'agradaria saber si s'aprèn o no dels llibres aquest que van sortir de:
Japonès en vinyetes 1 (19,95€)
Japonès en vinyetes 2 (24€)
Quaderns d'exercicis (9,95€)
Kanji en vinyetes (14,95€)

Que feia un temps que me'ls vaig estar mirant i tal. I ara que estic aquí "viciadeta" (xdd) a llegir, escoltar i tot en japonès... només que no m'entero de reeees...
Mersiiii ^^

ho~
Imatge
.tanakame. <3
shaidarol
Shakugan no Xai
Entrades: 857
Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
Ubicació: Barcelona
Re: Japonès en vinyetes

Entrada Autor: shaidarol »

Home, s'aprèn, però per experiència et puc dir que vaig aprendre molt més fent un curs de japonès en una setmana que amb tot el llibre, i és què la cosa canvia molt de llegir-ho tu a que t'ho expliquin. Però per agafar una idea de la gramàtica i tal, el llibre està molt bé, sobretot si comences de zero i t'atrau el tema ;)
Imatge
Imatge
Respon