AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols participar a CatSub fent-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies. Si vols parlar d'anime i manga en general, et recomanem que visitis Tadaima.cat, el fòrum en català de referència sobre aquests temes!
Al final no he pogut anar a comprar els ingredients, ai´xi que he fet galetes... es fan en 20 minuts i queden boníssimes
Ingredients:
150 g farina
100 g mantega
50 g sucre
1. Desfer la mantega al microones a la mínima potència
2. Barrejar els ingredients amb les mans procurant que quedi una mescla homogènia
3. Fer les figures desitjades i coure al forn a uns 150ºC (el temps depèn molt del tipus de mantega i tal... s'ha d'anar controlant)
Carai Zierbo, si que t'agrada cuinar Jo lo mes complicat que he arribat a fer és un pastis de pastanaga i uns donuts que tenien sabor a bollycao no se perquè xD Tu segueix postejant, que aixi em dones idees pel menu de cada dia xD
No és just, jo no sé on comprar tots aquests ingredients raros per aquí on visc jo...
Per cert, fa un munt de temps em vaig ficar a fer una col·lecció de fascicles de cuina japonesa i asiàtica on hi surtia una vaixella japonesa. Ara fa poc per fi ha arribat l'últim fascicle, el 100, i ja disposo d'una bona vaixella, un munt de receptes i consells i coses així. Ja només em falten els ingredients i les ganes de fer alguna cosa. Quan arribi el dia (d'aquí a molt de temps) ja posaré alguna foto, o no.
Vaig fer un curs de sushi pero mai vaig arribar a cuinar res. A finals de setembre fare un curs de plats calents, aviam si m'animo a fer uns fideus o algo aixi, perk sino...
per cert si no veig la foto de la serp menjant allò no m'hagues cregut que era comestible.
Home pero per quan en facis (que tots sabem que acabaras caient com tots nosaltres xD) i aixi veiem els de tothom
wolffan ha escrit:per cert si no veig la foto de la serp menjant allò no m'hagues cregut que era comestible.
Si, us els veu currar molt els vostres.
Per cert, aprofitant que el meu cosi ha vingut a casa i m'ha exigit que li fes onigiris, doncs n'he fet fotos (aquest cop almenys l'arros ja no m'ha sortit marro XD)
znake ha escrit:
I Shaidarol, aquest copque no li has ficat curry, ho trobabes bo?
Home estaba bastant soso més que res perque em vaig oblidar de tirar-hi sal ^^U, però amb l'alga estaba una mica més bo (tot i que el meu cosi va fer com l'Ereza i la va escopir xDD)
wolffan ha escrit:
Quan kedem pots portrar un tuper xD!!
xDDD Això digue-li al Zierbo que segur que en sap més que jo de fer coses d'aquestes