Lentitud per culpa de la mula
- shaidarol
- Shakugan no Xai
- Entrades: 857
- Membre des de: 16/12/2005 a les 10:16
- Ubicació: Barcelona
Veureu, des de fa uns dies tinc problemes en carregar pàgines web si hi tinc posat l'emule. Ja sé que si el tens posat triguen més a carregar les pàgines, però mai m'havia passat el d'ara, que no s'em carrega cap ni a la de tres i el messenger no el puc ni posar. Lo bo és que si poso desconnectar a l'emule llavors el problema s'arregla, i se'm segueixen baixant coses pel Kad però amb això no se si trigarà tot més a baixar.
Algú sap alguna manera d'arreglar-ho? Perquè mai m'havia passat això abans, i he provat de canviar el mod de l'emule però segueix estant el problema.
Ja posats, tinc una altra pregunta: perquè quan utilitzo el bitcomet l'internet se'm va conectant i desconectant tota l'estona?
Merci!!
Algú sap alguna manera d'arreglar-ho? Perquè mai m'havia passat això abans, i he provat de canviar el mod de l'emule però segueix estant el problema.
Ja posats, tinc una altra pregunta: perquè quan utilitzo el bitcomet l'internet se'm va conectant i desconectant tota l'estona?
Merci!!

-
- Cap de la secta
- Entrades: 905
- Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
- Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
- Contacta:
Imagino que les dues coses deuen tindre a veure amb el nombre de connexions que fas en un cert interval de temps. Alguns routers "peten" o queden sense activitat quan intentes fer més d'unes determinades connexions alhora (l'eMule i el BitTorrent en fan moltes). Prova d'anar a les preferències dels programes i hi trobaràs una cosa com "Màxim de connexions" o "Màxim de connexions / 5 segons" (el BitComet no sé si ho té, l'eMule sí). Prova de baixar-ho a la meitat i prova a veure si et va. Si no, vés-ho baixant. Tardarà més a connectar amb els clients però almenys no et petarà internet.