AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Les vostres col·leccions!

En línia o no? D'ordinador o de consola? DLC sí o no? Parlem-ne aquí.
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:Algun dia vindré de nit a robar-te tot això.
Està protegit amb màximes mesures de seguretat, no podràs :malvat:
Spike ha escrit:Si no em superes ara, no tardaràs gaire en superar-me del valor/quantitat de les col·leccions.
Bé, em falten molts mites de SNES (Secret of Mana, Lufia, Illusion of Time, Super Mario World, i altres que ara no recordo), però hauran d'esperar. De N64 realment l'únic que m'agradaria aconseguir és el Yoshi's Story, la resta ja aniran venint si els trobo barats. I de GameCube, m'agradaria aconseguir el Fire Emblem i el Pikmin 2, a part d'aquests, de moment no m'interessa res més. Potser després de jugar al Baten Kaitos m'interessarà l'Origins + Freeloader, però ja ho veurem.

Ara toca època de tranquil·litat, em queden pendents un parell de compres d'alguna coseta i ho deixaré un temps o m'arruïnaré :shock:
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: znake »

Ereza ha escrit:
Spike ha escrit:Algun dia vindré de nit a robar-te tot això.
Està protegit amb màximes mesures de seguretat, no podràs :malvat:
Per què? Per un gos que no es pot moure d'on estigui i un gos que et mou la cua i et treu la llengua? (o en el cas del Forty, s'espanta)
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Ereza »

Exactament :haha: :haha: :haha: :haha:
Imatge
Avatar de l’usuari
Àlarik
Ocasional
Entrades: 10
Membre des de: 18/09/2007 a les 14:54
Ubicació: Barna City
Edat: 38

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Àlarik »

Ereza ha escrit:
Spike ha escrit:Algun dia vindré de nit a robar-te tot això.
Potser després de jugar al Baten Kaitos m'interessarà l'Origins + Freeloader, però ja ho veurem.
Ho recomano, el Baten em va encantar, i tot i que vaig tardar més d'un any a decidir-me a pillar l'origins pel pal de necessitar freeloader i tal, em va flipar completament, es una precuela exemplar.
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Ereza »

Bé, de moment tinc el Baten Kaitos aparcat, em vull acabar el Tales of Symphonia (per fi ja vaig pel 2n disc xD), després m'agradaria acabar-me el Metroid Prime, que el tinc penjat pràcticament al final des de fa més de 3 anys (la Memory Card diu "20.05.04 14:59" xDD), i després ja veurem, però tinc un munt de jocs començats, no en vull començar més xD

Ara mateix tinc començats (només de Gamecube):
-Metroid Prime
-Paper Mario
-Super Mario Sunshine
-Tales of Symphonia
-The Legend of Zelda: The Wind Waker

I de les altres consoles millor que no en parlem, hi ha jocs que porten anys aparcats pendents d'acabar-los (el Terranigma, per exemple).
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Spike »

Ja en som dos que aparquem els jocs.
Aquí va la meva llista de jocs en procés:
- Tales of phantasia_SNES (fa dos anys i mig que em dura la partida i fa més de mig any que el vaig aparcar al castell final).
- Final fantasy IV_GBA (no puc matar el monstre final, fa més d'un any que també sóc al final).
- Baten kaitos origins_NGC (gairebé fa un any que el vaig començar, però vaig fent. De moment 60 hores).
- Sonic_Wii (El vaig deixar aparcat quan em vaig posar a viciar a altres).
- The legend of Zelda: oracle of ages_GBC (tinc dos partides al final, una com a continuació del seasons i l'altra com a començament, i en cap de les dos m'he passat el final, i d'això ja fa uns quants anys).
- Pokémon Safir_GBA (No recordo perquè el vaig abandonar quan faltava poc per acabar, després el vaig tornar a començar i no el vaig acabar).
- Children of Mana_NDS (no fa gaire que el vaig començar, vaig fent).
I ara no en recordo més.

La llista de jocs per començar tampoc es queda curta.
Ara que disposo de més temps suposo que reduiré les llistes.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:Pròximament la meva col·lecció més gran: la Cube.
Quan és "pròximament"? :plora:
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Spike »

Ereza ha escrit:
Spike ha escrit:Pròximament la meva col·lecció més gran: la Cube.
Quan és "pròximament"? :plora:
Pròximament = Quan em tornin el SSBM, és a dir, demà o dissabte que ve.
No puc fer una foto a una col·lecció incompleta.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:No puc fer una foto a una col·lecció incompleta.
Sempre pots enganxar-ne una imatge genèrica que trobis pel Google :haha:
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Spike »

Ereza ha escrit:
Spike ha escrit:No puc fer una foto a una col·lecció incompleta.
Sempre pots enganxar-ne una imatge genèrica que trobis pel Google :haha:
Eres más basto (o era vasto?) que una lija del 4!!!!

I, per cert, encara no me l'han tornat. Tardaré una mica més.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Ereza »

Vols que et deixi el meu i així fas la maleïda foto? xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Spike »

Panda, no t'impacientis.
Ja sembles un leecher de fotos de col·leccions :haha: :haha:
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Ereza »

No, home, és que així algú posteja xD Que si no, aquest fòrum està mort, i a la feina m'avorreixo i no tinc entreteniment :plora:
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Spike »

I, per fi, després de tant de temps, aquí arriba la meva col·lecció més gran, la de la Cube.

La Cube, l'única consola que m'he comprat al dia que va sortir (3 de maig de 2002) va coincidir amb el primer any que començava a treballar als estius, de manera que per fi podia comprar-me jocs més sovint, cosa que no passava amb la N64 i anteriors. La col·lecció va poder anar augmentant a bon ritme fins als 31 actuals.
Sens dubte també és la consola "fixa" a la que hi he passat més hores. La podríem considerar la meva meravella.
Aquí la foto:
Imatge

I pròximament, i aquest cop serà més aviat, la col·lecció de la DS.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:I, per fi, després de tant de temps, aquí arriba la meva col·lecció més gran, la de la Cube.

La Cube, l'única consola que m'he comprat al dia que va sortir (3 de maig de 2002) va coincidir amb el primer any que començava a treballar als estius, de manera que per fi podia comprar-me jocs més sovint, cosa que no passava amb la N64 i anteriors. La col·lecció va poder anar augmentant a bon ritme fins als 31 actuals.
Sens dubte també és la consola "fixa" a la que hi he passat més hores. La podríem considerar la meva meravella.
Aquí la foto:
Imatge
Tens dues ovelles negres, o millor hauria de dir grises: Metroid Prime i Sonic Mega Collection són Platinum. Això resta molt valor :malvat: Ah, i com és que el Luigi's Mansion no el tens PAL? :-?

Et falten joies com el Mario Kart, els Mario Party (a mi també :-( ) i els Pikmin. I el Twilight, clar :-)_

De GameCube amb el que tinc ja en tinc prou, si els trobo barats potser agafo els Resident Evil però seria més aviat per tenir la col·lecció "bona", perquè els jocs no és que m'agradin gaire. I els Sonic també m'agradaria tenir-los. Però realment que trobi a faltar només hi ha el Fire Emblem.

Per cert, aquest Skies of Arcadia no és el que va sortir aquí, no? Perquè si no, duria el logotip d'aDeSe a la portada i hi posaria "ONLY FOR / EXCLUSIF SUR". PAL UK, potser? O m'equivoco?

Pensava que la majoria de jocs els tindríem en comú però són pocs els que tenim iguals, només són 14 comptant el Luigi's xD

Jo si no recordo malament en tinc 27 o 28, no me'n recordo exactament, així que encara em guanyes.

Per cert, paradoxalment, potser la col·lecció que tinc més gran és la de N64, però no n'estic segur... He de fer recompte un cap de setmana d'aquests xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Spike
Membre del fansub
Entrades: 528
Membre des de: 13/03/2005 a les 18:20
Ubicació: Les Borges Blanques
Sexe:
Edat: 37

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Spike »

El Metroid vaig tardar massa a comprar-lo i per llavors ja havia sortit la versió Player's choice (que no Platinum, no siguis sonyer) i el Sonic MC em va resultar impossible trobar-lo en versió normal.
El Luigi's el vaig veure japonès a uns 10 o 15 euros (no recordo) i em va fer il·lusió comprar-lo.
I, sí, l'Skies of Arcadia és Pal UK. Un petit detall que no vaig veure quan el vaig comprar per eBay, però l'important és que el joc en si estigui en castellà.
El Fire Emblem mai he tingut intenció d'adquirir-lo, no m'agraden els jocs d'estratègia, i que jo sàpiga aquest n'és un.
El Mario Kart algun dia o altre l'hauré d'adquirir i els Pikmin. El Twilight, no el buscaré si no em surt la vena col·leccionista.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Ereza »

Spike ha escrit:la versió Player's choice (que no Platinum, no siguis sonyer)
Ja saps que ja em vaig desintoxicar de la malaltia... Vull dir, que ja no tinc consoles de Sony. Això em passa per estar mirant EOL al mateix temps xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Ereza »

Bé, aquest cap de setmana amb la serp hem estat reorganitzant l'armari, hem fet neteja de roba, i hem aconseguit buidar tres prestatges per posar-hi la col·lecció d'una manera més organitzada i sense que agafi pols.

Heus aquí el resultat:

Imatge

A la foto hi falten els jocs només cartutx de Gameboy i una altra SNES, que les he col·locades avui (la foto és d'ahir a la nit). Òbviament, els prestatges són molt fondos, així que a la part de darrere no visible hi ha tots els accessoris i consoles. Ah, i també falten els jocs de GameCube i Wii que tinc a Barcelona, i la Wii.

Destacar al prestatge central la SNES amb caixa i la NES nova pràcticament impol·luta (per 25€ xD), que m'han arribat aquesta setmana, així com el Chrono Trigger impol·lut (però no sabem com, li van aparèixer dues ratllades en un costat en reorganitzar-ho tot :plora: :plora: :plora: ). Només em queda donar les gràcies als venedors amb 0 vots d'eBay :-D
Imatge
Avatar de l’usuari
znake
Dictadora
Entrades: 933
Membre des de: 28/12/2004 a les 03:28
Ubicació: Badalona, Barcelona
Sexe:
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: znake »

Ereza ha escrit:Bé, aquest cap de setmana he estat reorganitzant l'armari, he fet neteja de roba, i he aconseguit buidar tres prestatges per posar-hi la col·lecció d'una manera més organitzada i sense que agafi pols.
He o hem? u_____u
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Re: Les vostres col·leccions!

Entrada Autor: Ereza »

znake ha escrit:
Ereza ha escrit:Bé, aquest cap de setmana he estat reorganitzant l'armari, he fet neteja de roba, i he aconseguit buidar tres prestatges per posar-hi la col·lecció d'una manera més organitzada i sense que agafi pols.
He o hem? u_____u
HEM i___i Ho sento, serpeta... i___i Si pràcticament tot ho vas fer tu... i_i
Imatge
Respon