AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Postnuke, phpnuke, etc. arghhh!

Ens vols fer suggeriments o crítiques? T'agradaria que traduíssim una sèrie? Digues-ho aquí!
Respon
Avatar de l’usuari
SiMkiN
Ocasional
Entrades: 44
Membre des de: 09/08/2003 a les 18:53
Ubicació: País Valencià
Sexe:
Contacta:

Postnuke, phpnuke, etc. arghhh!

Entrada Autor: SiMkiN »

Be, no és per fotre ni rés, però no puc més amb aquest tipus de pàgines... :evil:
Estic fart de veure-les a tot arreu...
Sempre estan donant problemes, m'ha costat molt registrar-me...

:roll: be, senc molt queixar-me, ho sento de veritat...
segurament algú (Ereza?) s'ha tirat moltes hores per a muntar-la i la veritat, ha quedat molt be d’aspecte... mola.

Però els ***fuking***nukes em posen dels nervis... ai.

A la secció de descàrregues no he pogut baixar el capítol 1 de wolf's rain... teniu enllaç per a la xarxa ED2K??

Si voleu distribuir per p2p jo podria col•laborar, no es que tingue molt bona connexió (cablemodem128) però ja fa la feina...

Be, res més... perdoneu que hage començat el missatge queixant-me, no tinc cap dret...

Salut! :wink:
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sé perfectament que a molta gent no li agrada el PostNuke, PHPNuke, etc, però ja que s'han de gestionar dades i tal, i d'això jo no en tinc ni la més mínima idea (només sé HTML i 4 coses de VB v_v), doncs vaig preferir posar el PostNuke aquest. No és que m'hi hagi passat moltes hores configurant-lo, sinó que on més estona m'he passat ha estat revisant la maleïda traducció al català que hi havia, a motiu de 3 o 4 faltes per línia de text xD

El que dius que t'ha costat registrar-te... si em pots dir quins problemes has tingut exactament, potser s'hi podria fer alguna cosa, no sé.

El tema de les descàrregues, com ja he dit a l'altre missatge, és que no hi ha distribució de moment. La idea és fer-ho per BitTorrent, el problema és que jo tinc 56k i per passar-li a algú que tingui ADSL, si no ho faig per correu, puc tardar un munt. Espero que en poc temps pugui estar la cosa activa.

I... tens tot el dret a queixar-te, si ningú ho fes el lloc no milloraria :wink:
Imatge
SiMkiN.tk

era el login...

Entrada Autor: SiMkiN.tk »

Ereza ha escrit:El que dius que t'ha costat registrar-te... si em pots dir quins problemes has tingut exactament, potser s'hi podria fer alguna cosa, no sé.
Be, és al login on hi ha problemes.
El primer cop m'he registrat, però no he pogut iniciar sessió. Així que he demanat el codi de confirmació i després un nou password... llavors he iniciat sessió sense problemes.

[he escrit els missatges al fòrum :roll: que cuidada la traducció, per cert, i he sortit]

Ara, acabe de fer el mateix:
intento iniciar sessió i no puc, segueixo els pasos d'abans i...
no funciona... :oops:

te solució?
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Doncs no m'havia passat això, però el tema d'inici de sessió em té una mica fart. Però teòricament l'únic problema que hi hauria d'haver és que no et recordés, però tornarnt a iniciar la sessió hauria d'anar bé... de tota manera, ara hi faré un cop d'ull.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Provaré a canviar-te la contrasenya i te l'enviaré per correu electrònic. Després prova d'entrar i canviate-la... No li veig cap altra solució. Però fins ara a cap dels usuaris els hi havia passat això :(
Imatge
Avatar de l’usuari
SiMkiN
Ocasional
Entrades: 44
Membre des de: 09/08/2003 a les 18:53
Ubicació: País Valencià
Sexe:
Contacta:

ja funciona!

Entrada Autor: SiMkiN »

Ja funciona!

Amb el nou password he pogut iniciar sessió! n___n

[però amb mozilla, mocoxof explorer seguia sense deixar-me ¿¿??]

moltes gràcies :wink:
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

De res ^^

El possible problema que hi pot haver amb el Mokozoft Internet Explorer és alguna cosa de "cookies", crec que si les tenies per damunt de nivell "Mig" no es podia iniciar sessió, o alguna cosa així...
Imatge
Morwen
Principiant
Entrades: 5
Membre des de: 25/10/2003 a les 22:02
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: Morwen »

A moi també m'ha pasat..e agut de fe servi el mozilla per fe login :S
Mitsurugi
Principiant
Entrades: 4
Membre des de: 24/11/2004 a les 19:46
Ubicació: Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: Mitsurugi »

Perdoneu que entri en la polèmica així de cop, jejejej, en la meva opinio,el temps que la gent es passa en apendre a instalar els "sucks" nukes a buskar moduls forums, configurar-ho, crear themes i coses d'aquestes, amb que sapigues 4 coses de html i te miris lo basic del PHP i bases de dades MySQL, pots fer meravelles, i ho dic per propia experiència, sense saber molt, es poden fer grans coses, i tens 100% el control del que fas, i pots solucionars els errors, per que son teus i no d'altres.


:oops:
Respon