AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Inuyasha Capítol inèdit (32)

Ens vols fer suggeriments o crítiques? T'agradaria que traduíssim una sèrie? Digues-ho aquí!
Respon
mae8912

Inuyasha Capítol inèdit (32)

Entrada Autor: mae8912 »

Hola, volia proposar una subtitulació. Es tracta del capítol 32 de la sèrie Inuyasha ja que els que seguim la emissió pel 3xl.net ens hem adonat de que se l'ahan saltat "pel forro" i no sembla que tinguin intenció de fer-lo. Us ho dic perquè sou el 2n fansub català que conegui jo, i lo poc que he vist sta b (el que feu). Weno espero resposta.
PD: en realitat ja vaig enviar un mail a ereza dient-li això però weno, sempre va be que es postegi al fòrum.
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Bé, ja et vaig respondre per correu electrònic (no havia vist el missatge del fòrum :P), però de tota manera hi torno:

Em sap greu dir-ho, però a part que és una sèrie ja llicenciada i per tant no seria "ètic" (no entrarem en la legalitat) editar-la, en aquests moments hi ha altres projectes que crec que són més importants (Full Metal Panic i les pel·lícules d'Inuyasha, precisament).

Doncs això, ja està tot dit. De tota manera ja sabeu que sempre s'accepten suggeriments :P
Imatge
Respon