AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Kanon indescarregable o.o

Ens vols fer suggeriments o crítiques? T'agradaria que traduíssim una sèrie? Digues-ho aquí!
Respon
Avatar de l’usuari
Sheikah
Filòleg
Entrades: 207
Membre des de: 10/08/2004 a les 19:30
Ubicació: Barcelona o el poble, Catalunya
Sexe:
Contacta:

Kanon indescarregable o.o

Entrada Autor: Sheikah »

A veure... o.o

Jo normalment em baixava Kanon per descàrrega directa. Però el 7è no l'hi heu posat, i total, que de bon començament em vaig dir "mentrestant m'ho poso a l'emule, aviam si hi ha sort"... però no se m'ha baixat res xDD

Ereza, hi hauries de fer alguna cosa... a mi no m'agrada gens ni mica, el bittorrent, i si no no hi ha manera de baixar-se res de Catsub ^^u.
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Jo no tinc res a fer-hi, ja faig prou tenint un ràtio de més de 3. Si la gent s'ho baixa i passa de compartir, és problema seu, que no siguin tan sangoneres. Em sap greu que pagueu justos per pecadors, però el BitTorrent és així.

PD: Ara et pujo el 7 en descàrrega directa ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
GurzigosT
Habitual
Entrades: 93
Membre des de: 15/01/2007 a les 11:28
Ubicació: Castellbisbal (Barcelona)
Sexe:

Entrada Autor: GurzigosT »

leechers del ass.... xD
Imatge
Prepara les teves armes, la mort s'apropa.
Respon