AVÍS IMPORTANT:
Aquest fòrum fa temps que no té prou activitat i hem decidit desconnectar-lo del web de CatSub. En un futur, continuarà disponible, però com a fòrum de només lectura, perquè no se'n perdi el contingut. Si vols deixar-nos comentaris, pots fer-ho directament a les notícies o a les corresponents fitxes de cada sèrie a Fansubs.cat.

Endavant CatSub! [Kai Doh Maru]

Ens vols fer suggeriments o crítiques? T'agradaria que traduíssim una sèrie? Digues-ho aquí!
Respon
SiMkiN.tk

Endavant CatSub! [Kai Doh Maru]

Entrada Autor: SiMkiN.tk »

Hola companys!

Acabe de tornar del poble (no vull veure més ametlles mai! T_T), i vinc i em trobe que els ànims estan un poc decaiguts per aquí. No podem deixar que aquest projecte mori d'aquesta manera! Ni parlar-ne, per un cop que ens ajuntem un grup de gent amb uns interessos comuns tan concrets (League of Extraordinary Catalonian Gentlemen xD ), hem de continuar, a poc a poc, però sense deixar de fer....

en aquest sentit, tinc una proposta per a vosaltres, companys fansubers. A veure, vos explique:

M'estic baixant en aquestos moments una nova pel•lícula dels creadors de "Blood: The last Vampire", el nom de la qual és Kai Doh Maru. Podeu trobar info en http://www.manga.com/headlines/kaidohmaru.html. Per sort, a la xarxa ed2k també estaven els subtítols en anglès. Així que he pensat de traduir-los. Si vos animeu a participar-hi, jo faig la traducció ràpida, i vosaltres el corregiu/reviseu (que sabeu més). No és una cosa que coste molt, després es pot muntar o distribuir els subtítols catalans i el vídeo original per separat. Ja ho pensarem, podria ser una col•laboració de CatSub i SiMkiN.tk, eh? que em dieu?

Aquestos són els e-links dels arxius (per si algú li interessa):

Pel•lícula:
ed2k://|file|[ila].kai.doh.maru.ogm|315112724|C3DBE16864B76B25F9C8B1D0B09624F7|/

Subtítols en anglès:
ed2k://|file|[ila].kai.doh.maru.srt|29638|F95550FF77E82524CF6B04AF49092252|/

Subtítols en català:
...en progrés... xD

Jo no sé japonès, així que per força he de treballar sobre les versions en anglès, que és un desavantatge. Però també tenim l’avantatge de poder treballar sobre subtítols, que ocupen molt poc i els poden enviar d'aquí cap allà sense problemes. :)

CatSub Per SemPre!
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

SiMkiN.tk ha escrit:(no vull veure més ametlles mai! T_T)
M'ho imagino xDD
SiMkiN.tk ha escrit:i vinc i em trobe que els ànims estan un poc decaiguts per aquí. No podem deixar que aquest projecte mori d'aquesta manera!
Bé, no és que estigui mort, sinó "postposed indefinitely", que es diria xD
SiMkiN.tk ha escrit:Per sort, a la xarxa ed2k també estaven els subtítols en anglès. Així que he pensat de traduir-los. Si vos animeu a participar-hi, jo faig la traducció ràpida, i vosaltres el corregiu/reviseu (que sabeu més). No és una cosa que coste molt, després es pot muntar o distribuir els subtítols catalans i el vídeo original per separat. Ja ho pensarem, podria ser una col•laboració de CatSub i SiMkiN.tk, eh? que em dieu?
Per la meva part em sembla perfecte ;) Ja me'n diràs alguna cosa...
SiMkiN.tk ha escrit:Jo no sé japonès, així que per força he de treballar sobre les versions en anglès, que és un desavantatge.
El mateix dic xD
SiMkiN.tk ha escrit:Però també tenim l’avantatge de poder treballar sobre subtítols, que ocupen molt poc i els poden enviar d'aquí cap allà sense problemes. :)
Ja, però de tota manera, a mi m'agrada més treballar amb vídeos... a més, així qualsevol et pot robar els subtítols i dir que són seus :P

Per cert, sobre el tema d'scripts (els "subtítols externs") hi ha una pàgina que en recopila tots els possibles: http://www.scriptclub.org Per poder descarregar-los t'has de registrar i tarda uns dies, però és força útil ;)

En fi, t'he afegit al Messenger, a veure si podem parlar del tema ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
SiMkiN
Ocasional
Entrades: 44
Membre des de: 09/08/2003 a les 18:53
Ubicació: País Valencià
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: SiMkiN »

Hei! M'alegre de que t'agrade la idea! (El messenger el tinc una mica rovellat, he he... no el faig servir sovint) Llavors tu controles el tema d'edició de vídeo i tal?? quina sort! doncs es pot fer un muntatge, no? jo vaig fent amb els subtítols, que no es molta feina (la peli és curta) i mentre, espere que s'acabe de baixar el vídeo (que son 300mb, però no baixen ni ficant-li pastanaga davant al ruc T_T).

En uns dies et dic alguna cosa... vaig a veure si va el msn. xD
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

SiMkiN ha escrit:Llavors tu controles el tema d'edició de vídeo i tal??
No és que ho controli molt, però de resultes dels múltiples vídeos que he passat de la TV i les proves que he fet amb Wolf's Rain i Chobits, almenys m'aclaro xD

El problema és que clar, després s'han de pujar els vídeos subtitulats, i clar, no és una feina ràpida que diguem si no tens ADSL (no sé tu, però jo no en tinc -i em sembla que va per llarg xD-)... d'aquí que encara no estiguin disponibles els 2 capítols que apareixen a "Últimes novetats"... A part que tinc el tema una mica oblidat últimament.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ran_King
Principiant
Entrades: 9
Membre des de: 15/08/2004 a les 22:35

Entrada Autor: Ran_King »

Dons que be no? CatSub ja tendra una altre realese a part de Inuyasha que encara no ha posat la 1ª i així anira creixent :P
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Cap de la secta
Entrades: 913
Membre des de: 28/07/2003 a les 18:06
Ubicació: Barcelona / L'Espluga Calba
Sexe:
Edat: 37
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Home, aquest tema és de l'octubre... xD Kai Doh Maru ja està llicenciada i jo fins i tot la tinc en DVD... O sigui que no es pot fer ja :P

Per cert, Simkin, porto 40 minuts de pel·lícula i la veritat és que no m'està agradant gens... A més, no sé si és cosa del DVD o què, però els colors que té són bastant dolents... :girant:
Imatge
Avatar de l’usuari
SiMkiN
Ocasional
Entrades: 44
Membre des de: 09/08/2003 a les 18:53
Ubicació: País Valencià
Sexe:
Contacta:

Entrada Autor: SiMkiN »

Doncs jo el vaig deixar completament abandonat aquest tema, i.... doncs :oops: no la he vista la pel·li (amb subs)... no se com deu ser, no entenia res. Tanmateix una de les coses que més em va agradar era el tema gràfic, els color, vaja. :girant:
Per a gustos...
Respon