![[sorprès] o_o](./images/smilies/o__o.gif)
Lo millor és que només estic conectat a tu (suposo, està a 100% i utilitza el KTorrent), a un japonés i a un anglès, tot i que tu també surts com anglès xD
![[por] :shock:](./images/smilies/por.gif)

znake ha escrit:Per cert, com no m'ha spassat cap link de pando ni res me l'estic baixant per BitTtorrent, i ha hagut un moment que m'ha anat a 35 Kb/sLo millor és que només estic conectat a tu (suposo, està a 100% i utilitza el KTorrent), a un japonés i a un anglès, tot i que tu també surts com anglès xD
L'hauria d'haver limitat, que no li vull xupar tot l'ample de banda, però no hi he pensat
znake ha escrit:M'estàn xupant perquè gairebé només em pujes a mi![]()
![]()
![]()
![]()
Me quieren violinar~

Notícies CatSub ha escrit:...un altre treball magnífic de Makoto Shinkai, conegut per Hoshi no Koe o Kumo no Mukou...

.:MorPheuS:. ha escrit:Ostres, aquesta de Kumo no Mukou em sona d'haver-li enviat els subtítols a l'Ereza o a la znake...
Així que serp, ja tens feina! Busca! ![[fuetejant] :fuet:](./images/smilies/whip.gif)

![[rient] :-D](./images/smilies/rient.gif)

znake ha escrit:Has vist panda? La gent no sap on trobar el link, jo diria que hauriem de ficar el link a la notícia d'alguna forma.
criszero ha escrit:T_T no hi algun link per vaixar la pelí?
![[molt trist] :molttrist:](./images/smilies/decaigut.gif)

Notícies CatSub ha escrit:NOTA (03/01/2008 17:38): Per una modificació d'última hora, vam cometre un error en l'estil d'una frase d'un dels personatges. Com que ens agradaria fer les coses tan bé com es pugui, llançarem una nova versió amb aquest error corregit. Segurament demà al matí ja estarà llesta. Mentrestant, com que molts de vosaltres ja porteu moltes hores descarregant, hem decidit deixar la versió amb l'error compartint per BitTorrent perquè l'espera no hagi estat en va. Però a l'hora de compartir-ho per la xarxa ed2k o similars, compartiu només la versió sense l'error, si us plau. Ens sap molt de greu aquest inconvenient.

kViN ha escrit:Volia esperar-me a un possible Blu-ray/HD-DVDrip, perquè totes les raws a 720p o 1080p que he vist son upscales lletjos de la versió DVD, però el mono m’ha pogut i em descarregaré la vostra versió xD

kViN ha escrit:totes les raws a 720p o 1080p que he vist son upscales lletjos

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants